Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Vi skal ikke vite kjønnet,men tenkte det kan jo være artig å sjekke ut det kinesiske fødselskartet. Har sjekka ut det som ligge på babyverden,og utifra det så skulle jeg få jente. Men på siden her viste at det skulle bli gutt...og de skal liksom være fra samme sted og like gamle...blæh...og 99% sikkert...jaja...like klok jeg...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 hehe ...ja sånn er det med meg også...gutt en plass å jente den andre....
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg skal ha jente på begge stedene, men 2 ul viser at det er gutt..hehe..
smil =) Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Hehe jeg venter en jente, og begge kinesiskekartene viser jente Selv om jeg ikke tror på det kinesiskekartet så er det riktig her =) Kos deg i slutten av svangerskapet!!
BabyV Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Begge kartene viser jente hos meg og 2 forskjellige ul viser at det blir jente. Så jeg føler meg kanskje sikker på hva kjønnet blir. ;-)
Anele&Solstråla Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Du vil jo ikke vite jo:) SÅ da var det sikkert en mening med å forvirre deg enda mer... Begge kartene sa gutt på meg, og jeg ønsket meg jente..men tenkte hele tiden at jeg kom til å få gutt ( kanskje pga kartene..hehe), men to UL viser jente:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Nei vil ikke vite det,men syns jo det er veldig artig å spekulere i det... HI
vero:o) Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 jeg og jente babyverden og gutt her inne bare tull vettu hehe...
TPM m/baby i magen Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Begge kartene viser gutt her. Men 2 ul viser jente . Stoler på det siste jeg.
Lykkelig med 2 barn Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Samme hos oss! Vi vil ikke vite kjønn.... den ene viser jente den andre gutt.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Samme her.To kart viser gutt, mens to ul viser jente (uke 20 pg ukle 28).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå