Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 http://www.snartmamma.com/plassen/showpost.php?p=2445688&postcount=58 ble nesten litt frista t å prøva..
malisve Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 hei... jeg prøvde det for åtte år siden..... med første mann, å det virket på meg, har lyst å prøve nå å, går men rie tak, slim proppen har gått for to dager siden, lyst å få litt fort gang i det. er du lei nok... så prøver du:) Lykke til
Gjest Ut på tur Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg har ikke sett noen medisinske rapporter. Men det er flere her inne som har komentert at lakseolje kan føre til styrtfødsel og de komplikasjonene det kan medføre. Jeg aner som sakt ikke mer enn det jeg har lest her, men da er vel lakseolje en av kjærringrådene som medfører en viss risiko.
Kummin&Lillesel Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 JM mi anbefalte å la være å prøve med avføringsmiddel for å sette i gang fødsel. For i 90% av tilfellene, så førte det bare til utmattende diarré, heller enn veer. Jeg har så valgt å la være å ta det med i betraktningene.. Ikke en gang havregrøt kan få meg til å vurdere det!
June Anette Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 sjønne helt æli ikke koffør dåkker skal prøv alt mella himmel å jord for å få babyen fortast muli ut..? greit nokk at man blir drita lei av å vent å di tingan dær, men babyen kommer ikke før det e meininga at den skal kom!! å når man har fått den ut så sjønne man at det va verd ventinga uannsett kor lang tid det tok!! synes ikke dåkker skal prøve alt mulig for at babyen skal kom ut før den e klar... selv om man har en termin så e det ju kun babyen som veit når den e klar.. det va bare mi meining.. men lykke til t alle sammen:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 må si det frister litt, men har også hørt at lakserolje kan føre til styrtfødsel. Så tar ikke sjangsen på det, iogmed at vi bor over en times kjøring fra nærmeste sykehus/fødeavd. Vil IKKE føde på legekontoret her nei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå