pandabjørn Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 igjennom nett, hvordan var kjolen når dere fikk den hjem til dere? var den akkurat som på bilde?? jeg har sett en lekker kjole hos torunns drømmekjoler "Emely" men er litt skeptisk til å kjøpe igjennom nett...siden jeg ikke kan prøve den før jeg kjøper kjolen? hva mener dere? har dere vært å prøvd mange kjoler før dere evnt kjøpte igjennom nett?? vet det er mange tråder om Torunns drømmekjoler osv...men håper det er noen som kan svare meg forde
Hjertefamilien Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jupp, kjolen er som på bildet, og utrolig fin! Jeg valgte en annen farge enn på bildet, og var litt spent på hvordan den da kom til å se ut, men jeg er super fornøyd! Hadde ikke prøvd en eneste kjole på forhånd. Sendte bare målene mine.. Når man kan spare så mye penger syns jeg det er verdt det :-))
pandabjørn Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 bestilte du igjennom Torunn eller?? kan jeg få vite hvem kjole du bestilte hvis du kjøpte igjennom Torunn?? var det vanskelig å ta målene`? ser at det er mange mål man må ta !!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg kjøpte av henne å.Modellen som heter Jaqueline.Nyyydelig kjole,og ikke ett hakk dårligere enn om jeg hadde kjøpt den fra en brudesalong. Sparte oss for mykje penger gjorde det å. Få non til å hjelpe deg,så er det kjempeenkelt å ta mål
Hjertefamilien Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Fra denne linken har jeg bestilt, Torunns Drømmekjoler ja. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=513106920 Ligger 3 og 3 bilder på rad under hverandre... og når du teller 1-2-3 osv og kommer til nr 10, den har jeg fått :-)) Hun står med knall rød rosebukett. Bestilte med knapper og glidelås i ryggen, for jeg ville ikke ha snøring, eller slep.... Ble kjempe fornøyd!
Naomi74 Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Jeg bestilte også fra Torunn og er kjempefornøyd! Bestilte også brudepikekjoler som er en enkel verson av kjolen min. Sparte masse penger i forhold til å kjøpe eller leie i salong. Kan absolutt anbefales!!! :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Vet det er mye å spare... Men åssen vet dere at kjolen passer dere? Tenker ikke da på måla, men formen på kjolen! Jeg har alltid sagt at jeg skal ha sånn og sånn kjole, og jeg hadde helt sikkert bestilt en slik hvis jeg skulle kjøpt gjennom henne.. Men når jeg prøvde en slik kjole i butikken, så passet den meg slett ikke.. Formen ble helt feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå