Gå til innhold

tårene triller...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så utrolig følsom i dag har jeg grått og grått...er i uke 34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda. Stakars deg. Er det noe spesielt du er lei deg for eller er alt gærnt? Dette er et naturlig fenomen. Snakk med noen hvis du ikke har det noe bra, eller kjenn etter og sjekk om dette bare er en følelsesorkan som kommer fra intet og gjør deg nedtrykt og deppa. Hvis det er det siste kan du ta det med ro. I morgen kan du være superlystig og le masse.

Lykke til!

Uke 31 (som selv begynner å bli litt latterlig lett rørt om dagen).. litt slitsomt å måtte bite seg i kinnene.

Skrevet

Har selv også dager som kan vere super følsomme.. hjelper ofte å bare gråte og få det ut. Jeg blir vertfall i bedre humør etterpå.. Er helt normalt, men kan vere veldig slitsomt fordi.

 

Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...