Gå til innhold

Noen som vil ha en katt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Borettslaget jeg bor i har fått to store katter på besøk, med tre søte kattunger. Nå skal de bli "fjernet"

Bor like nord for Oslo om noen vil ta seg av de. Kjempesøte er de, brunsvarte, en er spraglete

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter - skulle gjerne tatt en katt selv, men er allergisk... De kommer til å bli avlivet om kort tid :-(

Skrevet

Ungene mine vil gjerna ha, men far sier nei.

Skrevet

ååå, send en til Bergen, jeg vet noen som vil ha katt, men bor i Bergen!!!

Skrevet

Må dytte litt i dag også...

Skrevet

Kan du ikke ringe dyrebeskyttelsen og høre om de kan ta kattene før kommunen evt kommer og "tar hånd om problemet"?

Skrevet

Må bare legge til at jeg bor nord for polarsirkelen, og har pendlerjobb, så kan nok ikke selv ta imot noen pus, hvor enn fristende det er. :-S

Skrevet

Det er visst en Dyrekomite i borettslaget som skal "ta seg av saken"...

Men har de i bakhodet ja :-)

Skrevet

Dyrekommite. Hørtes skummelt ut. Nei de har kanskje kontakt med dyrebeskyttelsen eller noe, du kan jo spørre hvordan de har tenkt å gjøre det, om det er snakk om omplassering eller det andre og ikke fult så hyggelige alternativet...

 

Men jeg vet at dyrleger er restriktive mot å avlive katter, spesiellt kattunger, dersom de er friske og mest tamme. Så for ungene er det nok håp uansett.

Skrevet

De er nydelige! Håper virkelig de finner alternativer, og jeg følger godt med på hva som skjer med de når jeg er hjemme ja... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...