Gå til innhold

varmeutslett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi hadde fått små røde nupper i nakken og på skuldrene i løpet av natta. Tenkte at det var varmeutslett, så jeg ville vente litt for å se om det gikk over av seg selv. Skal på legekontroll i morgen, men lurer på om noen vet om det tar lang tid før varmeutslett forsvinner. I spedbarnsboka står det et sted at det tar noen dager, og på en annen side står det at det går bort med en gang barnet blir kaldere. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte legen min om dette og han sa det kunne ta lang tid. Opptil en mnd tror jeg det var... Gutten min her hadde det når det var så varmt tidlig i juni, og det gikk bort etter en ukes tid tror jeg.

Skrevet

Å, tusen takk for svar!!! Begynte å bli bekymret da det ikke gikk bort etter at hun bare lå med bleie inne. Kunne ikke finne noen sykdommer med de samme symptomene. Hun virker jo ikke syk heller. Har ikke feber eller noe. Bare bittesmå røde nupper.

Skrevet

Pass på at utslettet får luft på seg. det fikk jeg beskjed om. Pass på at du ikke kler på han for mye, det er veldig viktig. Gjerne hovedårsaken til varmeutslett!

Skrevet

Jenta mi fkk også en del varmeutslett nå som det var så varmt.

Jeg brukte talcum pulver i nakken og på stumpen, og det var borte dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...