bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har lest her tidligere at noen hadde kjøpt smykke med skriften "Pappa" på. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe sånt`?
strekkmerketrollet Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 .....lurer jeg også på så DYTTER denne
bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Dytt igjen, vil så gjerne kjøpe ett sånt ett....
Topp 10. Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Åååå, det hørtes ut som en flott gave:) Dytter:) Jeg vet at man kan få bestilt slike smykker med navn, på gullfunn o.l. Som er slik du skriver det... ikke gravert inn, men skrift.. heheheh, noen som skjønner:)??
conney skal ha nr 2:) Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hei, det var vist jeg som kjøpte det:) Jeg gikk inn en vanlig gullsmedforetning, plukket ut et smykke og ba dem gravere pappa på den, senere tenkte jeg å få gravert inn dato å¨fødsel, men det må jeg gjøre etterpå Gleder meg til å gi den til ham, det er liksom fra babyen.)
Maria&Casper Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Lifestone har jo fine smykker da.. http://www.lifestone.com/no/index.htm
bøllefrø med septemberbeibi Skrevet 14. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2007 lykkerullen på lifestone var kjempefine!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå