80mod Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Storebror heter Marius,og vi finner ikke ut hva vi vil kalle lillebroren som kommer snart. HJELP???? Vil helst ikke ha et navn på m. vi er åpne for forslag...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hva med Andreas, det er fint og passer godt sammen med Marius. Eller Christian.Eller Thomas, det er skikkelig i vinden om dagen.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Martin om du vil ha samme 1. bokstav kanskje eller noen av dei andre som er nevnt over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå