Hjertemor Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Synes det ser så solid og fresht ut! Har du prøvd det? Tenkte på dressen til snuppemor på 1,5 og jakke og bukse til gutteplutt på 5,5..?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Utrolig bra kvalitet!! Lett, pustende, vanntett og vindtett, lett å bevege seg i - rett og slett utrolig bra! Skal kjøpe vinterdressen deres til snuppa om noen måneder tenkte jeg, evt Name it, må prøve først :-)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Datteren min har vindjakken, og hun har hatt vinterdressen før. Veldig fornøyd med begge deler! Foretrekker Reimatec + allikevel, mest fordi den kan tørkes i tørkeskap/trommel.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Glemte å skrive at snuppa har jakke derfra, den man kan kjøpe fleece til å ha inni - kanonbra! Har også hatt vår-/høstdressen og en overtrekksbukse - begge like bra..! :-)
Hjertemor Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 MEn hva er prisforskjellen mellom PoP og Reima?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Pop sin dress koster ca 1000 kr, Reima sin vanlige dress koster 1400 ca, den tec +varianten koster vel noen hundre mer... I slitestyrke er Pop mye bedre synes jeg, har hatt begge, Reima passer ikke til krabbende barn som sliter mye på klærne..!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Prisene står på hjemmesiden deres: www.polarnopyret.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå