2jenter♥♥ Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Eller blir det for varmt? Selv om det skal regulere temperaturen....
lille je Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg er en av de sikkert veldig få som aldri har brukt lammeskinn verken her eller der....
Mille** Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Nei, når det ble mer enn 15 grader ute så fjernet jeg det.
så var vi 4 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 jeg har det i senga hele året, men bruker det kun i vogna hvis det er for kaldt til å ligge rett på setet men for varmt med vognpose.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Jeg har brukt det i overgangen mellom sommer og vinter. Når det er for varmt for voksi. Aldri brukt det om sommeren, for jeg syns det virker for varmt, uansett hva som er fakta.
Sololight Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Gutten min blir gjennomvåt av svette hvis jeg legger han på lammeskinnet når det er varmt (15 grader + -) Så her brukes det bare når det er kaldere.
hit og dit Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Me hadde ho på lammeskinn i vogna då det var 24 grader ute og ho sov kjempegodt og var ikkje svett i nakken i det heile. Så tok eg det vekk, for det var jo sommar og 24 grader, og la ho i vogna igjen. Då eg tok ho opp etterpå så var ho kjempesvett, heilt gjennomvåt. Etter det så har ho alltid sovet på skinn.
Elise og mamma Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Har akkurat samme erfaring som deg. Hun trives godt på lammeskinn Svigerinna mi bor i Singapore, og hun sier at de bruker lammeskinn når det er 30 varmegrader.
Solskinnsjenta Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Vi har lagt lammeskinn både i senger og i vogn. Følte at særlig gutten ble utrolig klam av å ligge rett på madrassen de nettene det har vært skikkelig varmt, men holdt temperaturen bedre på lammeskinnet. Så vi har god erfaring med å bruke skinn i varmen. Om vinteren aner vi ikke, har ikke kommet så langt siden tvillingene bare er 4 uker
Gjest Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Vi bruker det hele året :-) Selv i 30 grader sover snuppa uten en svettedråpe, sover så utrolig godt på det, og så tar vi det med oss når vi reiser bort, så har hun en kjent lukt å ligge på :-)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Ja. Jenta mi svetter sånn i senga og om jeg ikke har det blir madrassen våt. Skinnet tar opp all fuktigheten og hun blir ikke våt. Bruker det ikke i vogna på sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå