snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Så har jeg skikklig dilla for tida, på potetmos med bacon og masse rå løk ) Skal helst være fra gatekjøkkenet i byen her da ;o) ( PS : er GRAVID) hihihi
~sjiraff~ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hmm.. det var rarere enn mine lyster.. hehe Gratulerer forresten )
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Hihihi Tusen takk ) Hadde du ikke fått det med deg forresten ? Jeg er halveis til Torsdan ;o)
~sjiraff~ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Oi såpass ja.. nei hadde ikke fått med meg det jeg *flau*
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Kan ikke få med seg alt heller ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå