jente,jente, ? Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Tatt to tester i dag, og begge lyste positivt mot meg!!!!! ÅÅÅ, vi er så glade nå Og snuppa vår skal bli storesøster!!!
Monajenten Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så mye til Raggsokkmammaen, Raggsokkpappaen og Raggsokkstoresøsteren:-D
jente,jente, ? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 Takk!!!! ÅÅ, jeg klarer ikke å slutte å smile!!! Måtte bare skrike det ut her inne, for det er hemmelig hemmelig hemmelig for alle andre som kjenner oss!! hehe.. Og det er jo veeeldig tidlig ennå... Håper det går bra
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så mye =) Når blir termin?
jente,jente, ? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 hehe, det vet jeg ikke fantasiløs!! Har ikke kommet så langt til å tenke på det ennå, men skal gå på bim og regne ut nå.. Blir vel aprilbaby tenker jeg
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 gratulerer!! Og velkommen i klubben
jente,jente, ? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2007 Ifølge den kalkulatoren på bim er termin 24.04.2008
snuppi min Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer masse! Så fin tid å få baby på også, vår og lysere dager - kjempe bra!
jente,jente, ? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2007 Takk Ja, vi håpa på vår eller høstbaby denne gang sidenvi her ei vinterjente fra før Og sånn ble det jo
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 Ååååååååååå så utrolig koslig da vennen ) Dere vet virkelig hvordan det skal gjøres dere ;o) Blir dårlig med øving da ;o) hihihi Stor gratulasjons klem fra
jente,jente, ? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. august 2007 hehe, takk snuppelure:) Måtte begynne å le da jeg så resultatet på testen. Hadde aldri trodd det skulle gå så fort den gangen her og.. Venter jo ikke mensen før om to dager, men bare følte på meg at det var noe på gang *GLISE* Men mer øving hadde ikke gjort noe heller da
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 Ja det er jo kjempebra da Blir mai baby da )
jente,jente, ? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 13. august 2007 24.04.08 i følge kalkulatoren på bim
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 #20 Skrevet 13. august 2007 ja jeg som regna et par uker feil Så morro altså Det blir jo ikke så ille lenge etter meg da
jente,jente, ? Skrevet 13. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 13. august 2007 Blir ikke lenge etter det,nei Så nå gjelder det å holde munnen lukket for familie og venner de neste månedene da.. Kan bli et prosjekt!!! Men klarte det sist, og skal klare det nå og hehe..
snuppelure 74 Skrevet 13. august 2007 #23 Skrevet 13. august 2007 Så flinke dere er ) Sa det samme dag vi fikk vite det med Amalie vi da og nå sa vi det så fort vi hadde fått bodyen vi betilte med verdens beste storesøster på )
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. august 2007 #24 Skrevet 13. august 2007 Shit, det må jeg si! 1.pp og så sitter den. Makan... ;P Gratulerer og masse lykke til!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 13. august 2007 #25 Skrevet 13. august 2007 GRATTIS:) å samme termin som jeg hadde(han kom ut mårran etter da) grattis igjen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå