Gå til innhold

JEG ER GRAVID!!!!!!!!! :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt to tester i dag, og begge lyste positivt mot meg!!!!! ÅÅÅ, vi er så glade nå :) Og snuppa vår skal bli storesøster!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye til Raggsokkmammaen, Raggsokkpappaen og Raggsokkstoresøsteren:-D

Skrevet

Takk!!!! ÅÅ, jeg klarer ikke å slutte å smile!!! Måtte bare skrike det ut her inne, for det er hemmelig hemmelig hemmelig for alle andre som kjenner oss!! hehe.. Og det er jo veeeldig tidlig ennå... Håper det går bra :)

Skrevet

Gratulerer så mye =)

Når blir termin?

Skrevet

hehe, det vet jeg ikke fantasiløs!! Har ikke kommet så langt til å tenke på det ennå, men skal gå på bim og regne ut nå.. Blir vel aprilbaby tenker jeg :)

Skrevet

gratulerer!! Og velkommen i klubben :)

Skrevet

Ifølge den kalkulatoren på bim er termin 24.04.2008 :)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til:o)

Skrevet

Gratulerer masse! Så fin tid å få baby på også, vår og lysere dager - kjempe bra!

Skrevet

Takk :) Ja, vi håpa på vår eller høstbaby denne gang sidenvi her ei vinterjente fra før :) Og sånn ble det jo :)

Skrevet

Ååååååååååå så utrolig koslig da vennen :o)

Dere vet virkelig hvordan det skal gjøres dere ;o)

Blir dårlig med øving da ;o) hihihi

Stor gratulasjons klem fra

Skrevet

hehe, takk snuppelure:) Måtte begynne å le da jeg så resultatet på testen. Hadde aldri trodd det skulle gå så fort den gangen her og.. Venter jo ikke mensen før om to dager, men bare følte på meg at det var noe på gang :) *GLISE* Men mer øving hadde ikke gjort noe heller da ;)

Skrevet

Ja det er jo kjempebra da :)

Blir mai baby da :o)

Skrevet

24.04.08 i følge kalkulatoren på bim :)

Skrevet

ja jeg som regna et par uker feil ;)

Så morro altså :)

Det blir jo ikke så ille lenge etter meg da ;)

Skrevet

Blir ikke lenge etter det,nei :) Så nå gjelder det å holde munnen lukket for familie og venner de neste månedene da.. Kan bli et prosjekt!!! Men klarte det sist, og skal klare det nå og :) hehe..

Skrevet

Så flinke dere er :o)

Sa det samme dag vi fikk vite det med Amalie vi da og nå sa vi det så fort vi hadde fått bodyen vi betilte med verdens beste storesøster på :o)

Skrevet

Shit, det må jeg si! 1.pp og så sitter den. Makan... ;P

Gratulerer og masse lykke til!

Skrevet

GRATTIS:) å samme termin som jeg hadde(han kom ut mårran etter da):) grattis igjen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...