Nådrømmerjeg... Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hei, hei! Noen som vet om svak strek på eggløsningstester fra billigtester betyr at eggløsning er på vei, og neste test kan bli positiv?
Bebis120408+150511 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 streken skal være like sterk eller sterkere for at det skal være positivt.. så du må nok bare fortsette med testingen..plutselig blir den sterk:)
Bebis120408+150511 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 glemte å skrive like sterk som kontrollstreken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå