Babyfacepsycho Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Er det bare jeg som fikk en følelse av at det ikke går bra med babyen hennes? Virket liksom som om det hadde gått galt når man så gjennomgangen på hva som skjer imorgen, der hun ligger på sen sykehus seng (så ingen baby) og nesten gråter til pappan sin at hun vil reise hjem. Er jo ikke sikkert jeg har rett, men fikk den følelsen.
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Tenkte det samme jeg også! Hun så så trist ut... Må se imorgen!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Har tenkt hele tiden at hun av en eller anne grunn ikke kommer til å beholde barnet. Var barnet med på vignetten? den fikk jeg ikke med meg
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 var det ikke snakk om at hun fikk fødselsdepresjon da? jeg fikk ikke med meg episoden:( buhu
cherry coke Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Las en plass at hun får fødselsdepresjon..
Babyfacepsycho Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Nei det tror jeg ikke det var. =(
Gjest Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Var det ikke med på vignetten så er det nok ikke med i serien...
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 hm, tenkte det samme men kanskje di bare prøve å lure oss siden det va så " kritisk " da det slutta! æ trur alt e bra ... ville sjøl hjem dagen etter på.. ( men dro jo selfølgeli ikke)
Den lille prinsesse Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 De må jo lage litt drama da jenter, så her er vel å vente det verste i noen uker fremover! Men babyen var med i vignetten, sammen med Vilde, Svein og fetteren til Svein!
It's all about me Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Det er sånn typisk tv-serie-dramatikk for å få folk til å følge med på neste episode også. Men så dere introen så hadde Vilde en baby i armene......
Babyfacepsycho Skrevet 13. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2007 Alltså. Jeg reiste hjem dagen etterpå selv. Men vet ikke, bare fikk følelsen at det ikke var bra. Men håper det gikk bra da. =)
<3A&A<3 Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 på introen var babyen med!! så hun får babyen-men det er nok bare at det skal være mer spennende...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 Babyn overlever han. og Vilde får en fødselsdepresjon. Gutten skal hete GJERT forresten. GJERT!
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Gjert??? Jøss... det har jeg aldri hørt før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå