Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pakke en bag som liksom skal stå klar itilfelle vi plutselig er så heldig å skal av sted. Men det er faktisk ikke så enkelt...

Den lille søte trillekofferten jeg fant frem viste seg å være alt for liten. Jeg tenkte i mitt stille sinn at den måte være mer en stor nok, fikk nok tilogmed evt gaver ifra sykehuset også i den. Men den gang ei.... Utrolig hvor mye plass en pakke bind og en pakke med ammeinnlegg skal ta. Har funnet frem et par bukser, to ammebher(brukte dem med forrige mann), og kjøpt inn dusjsåpe,shampo,balsem,deo,tannbørste(en til meg og en til mannen),tannkrem,cola og vann(står i kjøleskapet). Så da er det ikke så mye som mangler. Klarer ikke finne frem noen topper enda, men har rydet i klesskapet, så det blir bare å dra med seg. Har funnet ut jeg må på shopping imorra etter vanlige truser, der var det store mangler, er ikke akkurat en favoritt plagg, men det må jeg ha til de forbanna bindene.

Har ihvertfall pakka en sekk til guttungen,så den er klar, han har så mye klær at det blir nok liggende der hele tiden.

Så nå er det snart på tide å traske ned den bratte kjellertrappa å prøve å oppdrive en større bag...er lei nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...