Gå til innhold

hjelp meg litt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de to siste dagene hatt uuuuuutrolig vondt i ribbeinsbuen.. det verker liksom hele tiden.. fikk nesten ikke sove.. pluss at huden er også skikkelig øm.. gjør dritvondt av å stryke huden forsiktig.

Noe jeg trenger å bekymre meg for? eller er det bare fordi gutten min sparker og tuller oppi der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg tar på toppen av livmoren gjør det også skikkelig vondt...

Skrevet

Det første jeg tenker på hvis du har vondt øverst i magen, er svangerskapsforgiftning. Men du sier jo ribbensbuen, og da er det vel ikke øverst i magen. Tror jeg ville tatt en tlf til føde eller legevakt, og bedt om å få sjekket blodtrykk og urin. Jeg har etterhvert forstått hvor farlig dette kan være... og er så veldig obs på det når man er høygravid :-)

Skrevet

Jeg er også veldig øm på enkelte punkter i magen, akkurat som om noen områder av underhuden eller noe er veldig "strekkt". Er da ømt hvis jeg stryker over, eller hvis jeg beveger meg slik at det blir et drag over akkurat dette området. Eller hvis babyen sparker akkurat der. Vet jo ikke om det er det samme som du kjenner, men har iallefall ingen bekymringer om at noe er galt, har opplevd det samme i tidligere svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...