Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Har dere sett det programmet (går nå på TVNorge). De deltagerne er virkelig modige, står i bare undrtøyet og blir vurdert av alle, på tv. Hadde aldr turt det jeg. Hadde dere?
Monajenten Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Legger merke til at uansett tynne eller tykke, så er det ingen som har like stygg mage som meg. Så det irriterer meg litt, selv om de har alle fasonger, så er det ingen som har magene fulle av strekkmerker f.eks. Så - ja, de er knalltøffe, og jeg hadde ikke gjort det, men det er fordi alle der har perfekte mager i forhold til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå