St.Sunniva Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Trenger vurderinger på "stylingen" http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10800729&sid=17abcmDivj239251&pos=26&tot=105&page=2
It's all about me Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Stylingen var ikke mye å si på, men jeg likte ikke bildene som var lagt ut. Er det virkelig en megler som har tatt dem? Spesielt det først bildet av stua fikk rommet til å se kjempe lite ut, bildet av soverommet var kjempe dårlig, samt så er det et eller annet med det første bildet av kjøkkenet, synes det hadde holdt med de andre. Det var det eneste jeg reagerte på. ....og kanskje søplekasse på badet. Den ser så iveien ut, og jeg tenker at er det så lite plass i rommet når den må stå der. Men nå har jeg vært skikkelig pirkete da, for egentlig så det kjempe fint ut der )
Den lille prinsesse Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Synes du skulle ha malt listene dine hvite, synes de tok så mye oppmerksomhet. Ble litt opphengt i dem...synes selv ikke det er noe fint med den trefargen på listene.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Enig med Intensity, i tillegg ville jeg kanskje valgt lysere gardiner i stua (om du har), og litt planter eller pynt på verandaen... Synes også soverommet så stusselig ut, ville lagt sengetøyet penere, dandert med noen puter, og kanskje hatt noen bilder på veggen..!
lille je Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Veldig fin leilighet, men enig i det med listene:) Også tror jeg kanskje det hadde sett større ut om du hadde tatt bort den røde stolen mellom dørene. Men som sagt, veldig fint!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Enig, men når leiligheten allerede er lagt ut for salg er det litt vanskelig å plutselig male alle listene..! :-) Men det hadde jeg gjort før jeg la ut leiligheten, har nettopp gjort det i hele leiligheten vår, SÅ stor forandring! Men ellers lekker leilighet!
St.Sunniva Skrevet 13. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2007 Har egentlig brukt det jeg har tilgjengelig, samt at jeg har lånt noe. Har ikke råd til å kjøpe inn nytt bare pga dette....Har bilde på veggen på soverommet, men det er på den veggen som ikke syntes. Har kjøpt pute som jeg skal ha i sengen nå til visning da. Men leiligheten er ikke stor altså, så det skal vanskelig gjøres at den skal se myyye større ut.
TurangaLeela Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Hjemmekoslig:) for en gangskyld... Er så lei av svart skinnsalong, glassbord og minimalisme.
St.Sunniva Skrevet 13. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. august 2007 og når det gjelder listene.....DET er MYYYYE jobb altså...de er lakkerte. Noe ordentlig dritt egentlig.
Katja Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Fin leilighet! Til visningen: -ville jeg fjernet alt på kjøkkenbenken, og gryteklutene, og satt frem 2-3 krukker med krydderplanter, eller et delikat fruktfat. (Kjøkkenet og kjøkkenebenken virker mye større, når man tar vekk alt, som micro, bøker o.l.) -på balkongen, ville jeg freshet opp med duk, pluss et par myke puter på hver stol. Kanskje satt ut noen fine glass, en mugge vann med ringblomster (eller andre spiselige blomster i) og litt frukt (moreller) i en skål. (Dette bare for å vise det "gode liv" man kan ha på balkongen.
St.Sunniva Skrevet 13. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2007 Takk for gode tips Katja....skal innom butikken i morgen å kjøpe frukt iallefall :-) Alt det andre skal jeg vel også få fixet til :-)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 enig her me finka! e så lei av at alt skal se ut som det e henta ut av skeidar katalogen... he he! syns du hadde det veldi kosli der!!!
Lille Jumbo Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Syns det så kjempekoselig ut jeg! Fint var det. Måtte le litt av prisen jeg da. for det er det samme som vi har betalt for vår enebolig på 3 etasjer. ( 240 km2, 2 bad, 5 soverom og to stue) Noen plasser i lande det er litt billigere å bo...... Lykke til med salget!!!
Katja Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 For å pirke ennå mer (hehe), så ville jeg tatt vekk plante og duk på kjøkkenbordet, og heller "dekket" med hver sin tekopp eller lignende, noe a la dette: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60101322 eller dette http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/86321010 *Jeg ville også fjernet den røde stolen, den får stuen til å virke liten og trang, jeg ville i stedet satt inn en stor, hvit vase, med grener i. Lykke til med salget!
St.Sunniva Skrevet 13. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. august 2007 Visningen er i morgen, så det er jo begrenset hva jeg får til, men det hadde jo vært fint med noen sånne fine kopper. Har ikke noe sted å gjøre av stolen, så den må bare stå der....Du skulle sett hvordan det ser ut på loftet nå...hehe
Katja Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 Men du... ....leiligheten er fin sånn som den er altså! Kom bare med forslag siden du spurte om stylingen jeg. Folk som kommer på visningen, har jo sett bildene på nettet, og kommer fordi det syns det så fint ut. Så jeg ville ikke stresset med nye ting, hvis jeg var deg. Men jeg ville ryddet kjøkkenbenken og satt frem frukt. Også hadde jeg lagt ut noen fleecetepper, puter e.l. over hagestolene, hvis jeg hadde noe slikt liggende, jeg hadde ikke kjøpt noe nytt bare for visningen. Det er viktigst å style leiligheten før bildetakingen, for å lokke kunder. Og leiligheten var fin den, jeg hadde gått på visningen jeg, hvis jeg var på jakt etter noe i området Et godt tips for å gi et positivt inntrykk av leiligheten, er å legge frem noen kanelstenger. De er både dekorative, og lukter godt. Eller å sette fram noen glass med kaffebønner i, med et telys på toppen. Det lukter så godt, samtidig som det er dekorativt. Lukt har mye å si for førsteinntrykket faktisk. Ikke sånn at man skal overøse leiligheta med godlukt, men bare ha en sånn lun, hjemmekoselig lukt i huset. (Venninna mi er boligstyler, og jeg hjelper henne av og til. Har plukket opp noen småtips der, jeg syns sånn er veldig moro). Hold meg oppdatert om hvordan det går med salget da Går sikkert kjempeflott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå