Monajenten Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde ihvertfall ALDRI gitt fra meg de 235 000,- Hadde jeg vært henne, hadde jeg ikke klart å holde meg. Hadde begynt å grine som en unge:-(
Snuppa! Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Huff,hva skjedde,fikk hun noe i det hele tatt?
It's all about me Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Den engelske versjonen er mye kulere. Der er det høyre bud raskere så de fleste sier Deal i grei tid, men så MÅ de spille tilslutt fordet. Husker ei student der som sa Deal til et greit beløp, men et stort et for en student. Etterhvert som hun spilte ble budene som hun jo ikke kunne få lenger høyre og høyre, hun spilte det perfekte spill (hadde hun bare ikke gitt seg allerede) Viste seg at hun hadde toppsummen i kofferten sin, Hun hang over bordet og hylgrein flere ganger. Stakkar jente,men det var underholdende å se på da, ha ha ha.
Monajenten Skrevet 13. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2007 Å fy søren, det hadde ikke jeg turd å melde meg på en gang. SÅ sinnsykt frustrerende da:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå