Gå til innhold

loftryddingen ferdig..:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

puh,, sliten nå ja,:-9

Men jammen godt å få det gjort.

Nå skal jeg hive meg igang med å gå gjennom kjøkkenskapene,

Mye vi aldri bruker som skal i søpla.

 

Og etter det, skal lekene til ungene til pers,,:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.... så kommer du hit etterpå! =)

 

skal lage kake også nå jeg.... (men først må du jobbe litt her også, hehe)

Skrevet

FLINKE DEG!!

 

*applaus*

 

Alltid en herlig følelse å få ryddet opp sånn.... =)

Skrevet

hehe, neitakk, har mer enn nok å gjøre her,,

Meeeen den kaka frista litt da ;-)

Skrevet

jepp er herlig, men hadde aldri fått gjort det om vi ikke skulle flytte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...