børdi Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 puh,, sliten nå ja,:-9 Men jammen godt å få det gjort. Nå skal jeg hive meg igang med å gå gjennom kjøkkenskapene, Mye vi aldri bruker som skal i søpla. Og etter det, skal lekene til ungene til pers,,:-)
frøken blå Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 .... så kommer du hit etterpå! =) skal lage kake også nå jeg.... (men først må du jobbe litt her også, hehe)
frøken blå Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 FLINKE DEG!! *applaus* Alltid en herlig følelse å få ryddet opp sånn.... =)
børdi Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 hehe, neitakk, har mer enn nok å gjøre her,, Meeeen den kaka frista litt da ;-)
børdi Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 jepp er herlig, men hadde aldri fått gjort det om vi ikke skulle flytte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå