snupp & mamma Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 jeg har kjøpt meg sånne, men hvirdan fungerer det... må man knipe samtidig som man har dem inni? eller gjør de joben bare ved å være der?
Mamma2OO5 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 he he du må knipe ja ellers detter de ut ;o)
snupp & mamma Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 hihi.. detter ikke ut hos meg.,. kanskje det ikke står til så gale der nede da allikevel:)
Mamma2OO5 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 du er sikker på at det er vaginakuler du har kjøpt og ikke slike store meditasjonskuler? hehehehhehehe
Sololight Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Det spørs hvilke kuler du har kjøpt?? :-) Det finnes vaginalvekter på apoteket som skal være bra har jeg hørt....jeg prøvde nemlig med for store/lette kuler, og da lurte jeg på det samme som deg:-)
Mamma2OO5 Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 De jeg kjøpte en gang i tiden var veldig små og kjempetunge i forhold til den lille størrelsen.. ganske kule kuler *knis*
Puncky med nr tre i magen Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 De jeg har faller heller ikke akkurat ut av seg selv nei. Det er de for store til, og ikke sååå tunge heller. Kjøpte sånn jeg har sett på kondomeriet og sånn. Sånne hvite med tråd. Kanskje se på de på apoteket???
snupp & mamma Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 ja de er ganske store og lette.. ingen vits egentlig.. de bare er jo der,hehe! de hadde noen mindre som va tunge også, men hun sa jeg måtte ha disse fysst, men det var jo ikke vits! kanskje jeg skal kikke på apoteket ja:)
Mamma2OO5 Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Om jeg ikke husker helt feil så kjøpte jeg mine på kontomeriet. De ligger i en liten eske og selve kulene er av "gull". Bare tull å ha store og lette da! Nei kjøp deg ordentlige kuler du:o)
snupp & mamma Skrevet 13. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2007 okey takk for det. ja det var på kondomeriet jeg også var... det var slike gullkuler hun sa jeg måtte ha når jeg hadde brukt de andre en stund! ja, det skal jeg gjøre, ikke vits me disse her hvertfall:) takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå