Gå til innhold

Pliz svar, jeg blir gal...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av dette vognstyret!! Ser nå på en emmaljunga city cross eller tetuonia mistral! Men en venninne av meg sier at plasthjulene (som er på disse vognene) må være forferdelig på vinterføre, og at de fort blir slitte.

 

Har noen erfaring med plasthjul på vogn? Og evt disse to vognene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Basson Roma. Vi valgte plasthjul på den. Det gikk så det

suste i to vintere :o) Ville ikke valgt luftdekk på vogn, men det er selvfølgelig en smaksak!

Skrevet

Mener de hjulene som er på tetuonia mistral og emmaljunga city cross. se her www.emmaljunga.no

Skrevet

Jeg elsker plasthjulene på emmaljunga city-cross! De har vært det beste med hele vogna, fordi de ikke kan punktere, og fordi de er veldig stabile. Med det mener jeg at vogna ikke har endt opp med å dreie til høyre eller venstre, som vogner ofte gjør etter endel bruk og ikke minst inn og ut av bilen.

Skrevet

Jeg har Mistral 04.. trudde det var gummihjul (kanskje det er endret nå)

er superfornøyd med vogna mi altså

Skrevet

Å så bra:):) Hvordan er disse hjulene på vinterføre da?

Skrevet

Syntes de fungerte helt greit, tenkte faktisk ikke over det. Har tidligere hatt to simo-vogner, og mener at vinterføre-kvalitetene har vært omtrent like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...