overkill Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Vi fekk avslag på søknad om barnehageplass. Gjennom kjende i kommunen fekk vi vite at det var heilt usannsynleg at vi ville få plass då bornet vårt er fødd for seint på året. Vi skaffa då dagmamma, og bornet vårt skal byrje der neste veke. No viser det seg at vi truleg får plass likevel, det er 4 born foran han i køa. Eg har måtta redusere mi stilling med 20% då dagmammen vi fekk vil ha fri ein dag i veka. Eg ønsker i utgangspunktet å jobbe fullt. Kort oppsummert ønsker vi fortsatt primært barnehage framom dagmamma. Men så har vi avtalt tre månader oppseiing, og eg vil få frykteleg dårelg samvit ovanfor dagmammaen. Kjenner eg vert forbanna på kommunen. Det er jo for seint å tilby folk barnehageplass den veka dei skal byrje i arbeid. Innan den tid må jo folk ha ordna seg på anna vis. Er det nokon som har vore bort i liknande problemstilling? Er det nokon som veit om barnehagane kan halde ein plass ledig ei stund slik at vi i tilfelle slepp å betale dobbelt i tre månader?
krabbetrollet Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Med mindre bhg har problemer med å få fylt opp de ledige plassene tror jeg neppe de vil holde av en plass til dere, uten betaling.
Mille** Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg tviler vel på at dere slipper unna dobbel betaling. Men jeg ville valgt barnehage og betalt dobbelt de mnd.
ennaH Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Barnehagene mottar statsstøtte for det antall betalende barn de har per 1. september. Så nei, det er nok neppe mulig å få dem med på en slik avtale. Da taper de ikke bare andelen din for tre måneder, men også statsstøtta for barnet ditt. Og det er MYE mer penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå