Nummer tre <3 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 jobber som frisør, og her om dagen hadde jeg en kunde som fortalte at hun hadde hatt en sa etter ca 3mnd ved første forøk. Jeg ble helt satt ut og visste ikke helt hva jeg skulle svare eller si.. Er det helt ok for dere å prate åpent om det? vet at det er individuellt... men trodde kanskje det var et sårt tema og ville helst ikke prate så mye om det... Er det veldig vanskelig og trist etterpå eller? Går det fort over?
Pinny og lillegutt Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg har hatt 4stk, og har egentlig ikke blitt preget så hardt av noen av dem. Siste var vel egentlig værst, for den ville jeg beholde, men gikk en ukes tid så var alt bra igjen. Så spørs på situasjonen tror jeg og hvordan mennesketype man er.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 jeg hadde en SA da jeg var 11 uker på vei, for min del var det kjipt og trist og leit de første dagene, men etter det gikk det helt greit å prate om det. Jeg har vært veldig åpen om SA-en min, og har svart på det jeg har blitt spurt om. Så lenge jeg syns det er ok å prate om, så syns jeg at folk skal kunne spørre om det de lurer på.
Erisa* Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde en SA når jeg var 7-8 uker på vei, og tok det veldig tungt. Hadde to uker der jeg bare kunne knekke sammen og gråte, så ble det gradvis bedre etter hvert. Men jeg har vært ganske åpen om det likevel, det var mange som visste at jeg var gravid i utgangspunktet. Nå kan jeg snakke om det som en litt mer naturlig ting, siden jeg er gravid igjen, og har fått det litt mer på avstand, og syns egentlig det er littt viktig å ikke gjemme det helt bort... Det er jo veldig mange som mister, men det snakkes så lite om det at mange blir helt sjokka når det skjer med dem.. Men jeg ville kanskje ikke snakket med frisøren min om det:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Var komt til uke 13 da eg hadde min, gjekk noen dager der det var grusomt etter det var det greit å prate om og eg er ganske open om det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå