Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har det og det er så immari vondt. Noen som har noen gode råd ??HJELP
Gjest Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Kokt vann!!! Ta evt å kok opp i vannkoker og drikk mens det er varmt....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg har samme problemet. Hjelp oss!!
Milla-baby Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg er også blitt plaget mye med luft nå i det siste. Kan gjøre ganske så vondt ja! For meg hjelper det ofte å bevege seg / gå litt rundt. Eller faktisk sette seg på do.... Tingen er jo å få det ut liksom....hehe
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Vet du hvorfor det skal hjelpe med kokt vann. Jeg skal prøve det altså. klara nesten ikke gå
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hei, Jeg gikk på apoteket og fikk noen tabletter for "lufsmerter", bare spurte. Husker ikke hva de heter (ligger hjemme), men disse kunne taes av gravide og jeg har merket stor forskjell. Nå kommer luftsmertene bare en sjelden gang, og da er smertene overkommelige. ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Len dere godt tilbake i en god sittestilling og gni dere på magen en 5-10 inutters tid! Da kommer det som regel ut en kjempepromp etterhvert, på do kanskje også! :0)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Et gammelt råd, som jeg lærte av min bestemor. Jeg lå over kjøkkenbordet og skrek pga luftsmerter, hun kom med en kopp kokt vann og ikke lenge etter forsvant smerten og lufta kom ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå