Eve Dallas Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 De har fått nye varer på www.small-angels.com Jeg bare dør altså, shoppe, shoppe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Kleopatra Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Det var jo veeeldig lite utvalg der. Og jeg hadde aldri betalt 650 kroner for et sengesett...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Syns ikke det var så mye fint der jeg... Kommer aldri til å betale så mye for hverken sengesett eller noe annet til en baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå