Gå til innhold

Flere som skal på ul 15.8


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg har time 11:20..

 

Er da 18+5.. men nr 2..

 

Både gleder og gruer meg masse..

Håper så inderlig at alt er bra med babyen min;-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke på UL 15 men 14. Men det er veldig nerme hverandre for det. Gleder meg masse selv!

Skrevet

så spennende!!!!!

eg ska 17.08, då e eg 18+3=)

 

dette e min nr 2 og, så d blir kjempe spennende.

vil du vite ka d blir??vi har lyst til d. visste d ble jente når vi sku ha snuppa vår og.

Skrevet

Jeg skal også på UL 15. :))

Skrevet

Vi skal på UL den 16. august, er da 19 + 2.

 

Har vært på en tidlig UL og sjekket at babyen er frsik, men er da spent allikevel. Håper å få se kjønnet :o)

Skrevet

 

Åååå dette blir spennende dere..heldigvis så er jeg stup trøtt hver kveld så kanskje det går greit og få sove i natt.. he he

 

Lurer så inderlig på om alt er greit, jeg var like "hysterisk" sist også..

 

Ja vi vil vite hva det er..fikk vite det sent med førstemann fordi hun snudde rompa til hele tiden..he he skikkelig jente jente..he he

 

Har dere kjent mye liv?

 

 

Skrevet

vil bare si masse lykke til jenter:) det er en helt utrolig opplevelse:)

legg ut referat da dere kommer tilbake da:=)*spennende*

Skrevet

Jeg har time 15 kl 13.30.......vi er så spente!

Jeg er mest bekymret for om alt er bra m barnet!

kjenner forøvrig mye liv dere ned eom dagen og d er betryggende:_)

Skrevet

Skal den 15. ja kl 12.45

Er 24+6. Ultralyd for å se om tvillingene vokser likt ;-)

Gleder meg til å se dem igjen

Skrevet

Hvordan har det gått med dere som har vært på UL?

Vi skal imorgen, er veldig spent.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...