Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Jeg har time 11:20.. Er da 18+5.. men nr 2.. Både gleder og gruer meg masse.. Håper så inderlig at alt er bra med babyen min;-)
MC81 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg skal ikke på UL 15 men 14. Men det er veldig nerme hverandre for det. Gleder meg masse selv!
Happy H Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 så spennende!!!!! eg ska 17.08, då e eg 18+3=) dette e min nr 2 og, så d blir kjempe spennende. vil du vite ka d blir??vi har lyst til d. visste d ble jente når vi sku ha snuppa vår og.
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg skal også på UL 15. )
Minnie Mom Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Vi skal på UL den 16. august, er da 19 + 2. Har vært på en tidlig UL og sjekket at babyen er frsik, men er da spent allikevel. Håper å få se kjønnet )
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Åååå dette blir spennende dere..heldigvis så er jeg stup trøtt hver kveld så kanskje det går greit og få sove i natt.. he he Lurer så inderlig på om alt er greit, jeg var like "hysterisk" sist også.. Ja vi vil vite hva det er..fikk vite det sent med førstemann fordi hun snudde rompa til hele tiden..he he skikkelig jente jente..he he Har dere kjent mye liv?
jente08&jente2010<3 Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 vil bare si masse lykke til jenter:) det er en helt utrolig opplevelse:) legg ut referat da dere kommer tilbake da:=)*spennende*
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg har time 15 kl 13.30.......vi er så spente! Jeg er mest bekymret for om alt er bra m barnet! kjenner forøvrig mye liv dere ned eom dagen og d er betryggende:_)
Rakri Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Skal den 15. ja kl 12.45 Er 24+6. Ultralyd for å se om tvillingene vokser likt ;-) Gleder meg til å se dem igjen
Minnie Mom Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Hvordan har det gått med dere som har vært på UL? Vi skal imorgen, er veldig spent.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå