Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 har til tider sinnsykt vondt...særlig hvis jeg blir kald eller noe.. noen andre som har merka no til det?
nellas&storesøster :) Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 hehe.. jeg bare klør, klør og klør! tar meg i å klø automatisk på jobb.. *kremt* hehe..ikke bra!
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg var på stranda i går. Bada i kaldt vann og så blåste det masse. Måtte reise fra stranda fordi jeg fikk så vondt i brystvortene og når jeg kom hjem var de helt stive og nesten blå... Måtte stå lenge i dusjen å "tine" di... IKKE deilig i det hele tatt...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Mine er kjempe følsomme.. Våkner av smerte når jeg snur meg om natta, for de rører lakenet.. :-/ Vondt å dusje til og med.... Huffa..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jepp, ikke noe godt i det hele tatt!!
YumYum2 Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Ja uff!! klør som pokker.. klarer såvidt dusje. klarte ikke la kjæresten snakke te babien engang for han pusta på dem! haha=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå