Gå til innhold

vondt i brystvortene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har til tider sinnsykt vondt...særlig hvis jeg blir kald eller noe.. noen andre som har merka no til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg bare klør, klør og klør! :P

tar meg i å klø automatisk på jobb.. *kremt* hehe..ikke bra! :P

Skrevet

Jeg var på stranda i går. Bada i kaldt vann og så blåste det masse. Måtte reise fra stranda fordi jeg fikk så vondt i brystvortene og når jeg kom hjem var de helt stive og nesten blå... Måtte stå lenge i dusjen å "tine" di... IKKE deilig i det hele tatt...

Skrevet

Mine er kjempe følsomme.. Våkner av smerte når jeg snur meg om natta, for de rører lakenet.. :-/ Vondt å dusje til og med.... Huffa..

Skrevet

Jepp, ikke noe godt i det hele tatt!!

Skrevet

Ja uff!! klør som pokker.. klarer såvidt dusje. klarte ikke la kjæresten snakke te babien engang for han pusta på dem! haha=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...