Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Huff... jeg har 43 dager igjen og holder på å dø... For tidlig å ønske seg at det er over, men ønsker meg lengre frem i tid slik at jeg kan virkelig ønske at det er over...;o)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Har jo mange ting å finne på, men ikke noe særlig ro i kroppen til å gjøre noe heller.....
Milla-baby Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jepp, 18 dager igjen her (19 med i dag).... går TREGT!! Bare venter på at noe skal skje....
Gjest Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Sku ha lagt sammen klær, og rydda og ordna men jeg orker ikke.... Sitter bare her å glor
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 e også leie nå, rett før eg drar på apoteket å kjøpe lakserolje, men så e jo så pinglete å tør isje å ta d (brekke meg så mye).. så eg får nok bare sitta her t han finne ut av seg sjøl at han ska ut nå.. men d e godt å ha en egen data så har eg någe å gjøre hihi..
Milla-baby Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Hehe vet... blir lett sånn... men jeg prøver å gjøre NOE... ellers går jeg bare HELT på veggene av kjedsomhet! Vasker å rydder litt, lager mat,leser litt og går tur...stort sett det, det går i... så blir det jo en del sløving forran PC og TV.... ikke nett spennende nei! GLEDER meg til lille gutten kommer ja!! ;oD
Gjest Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Har nok å gjøre på dagene med ei på 21 mnd, men på kveldene....urk
Gjest Ut på tur Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Så heldige dere er som har denne tiden å lade baterier Jeg har vært så mye slækk i svangerskapet at jeg nå 2 dager før termin faktisk håper ungen venter en uke til. Trenger litt mer permisjonstid for å lade batterier,gjøre ting klart osv. Men jeg er altså klar over at jeg er litt rar
Tessa-81 Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Går og venter selv her også. Ikke det at jeg skal syte og klage over at jeg kjeder meg slik og ikke orker ventetiden lengre. Dagene går no. Det går i rydding, baking, lesing, tv-titting, hvile seg litt......og så kommer samboer hjem fra jobb. Da er det å lage middag, rydde bort etterpå, og ha selskap resten av kvelden:-) Men jeg tror at om en uke vil tolmodigheten min være ganske på felgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå