Holly❄️ Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Mistet hun barnet eller?? Siden det ble så rar slutt, og at hun var så uendelig trist på sykehuset.. Og i tillegg så kjente hun ingen bevegelse før fødselen startet.. :S
Mille** Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Nei, leste i se og hør at hun mister det ikke, men får fødselsdepresjon.
Blue Lady Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 I den introduksjonsmelodien der alle er oppstilte ) der holder hun eller var det Svein en baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå