yinyang Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hmmm..... jeg er så usikker!! Står liksom mellom Venstre, SV og Arbeiderpartiet!!! Enn dere? Sikre velgere?
så var vi 4 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Spiller det noen rolle hva man stemmer egentlig? Det er jo ingen av de som holder valgløftene uansett...
Gjest ->>- Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Sikkert SV eller Ap. Har ideologisk sett mest sansen for Venstre, men de henger med for mye satanyngel fra KrF og slikt til at det sjarmerer.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg er trofast AP-velger=)
Vrimle Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Tror det blir så jeg stemmer SV, men er usikker enda;)
Den lille prinsesse Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Blir nok blått som vanlig, men ikke FrP, hehe!
Mille** Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Det er en ting jeg ihvertfall kan si, og det er at det ikke blir frp!!! ;o)
Pysa Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 det blir rødt. Hvilken rødt spiller ingen rolle, de samarbeider uansett.
Diva Muffin Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Det kan faktisk hende jeg kommer til å stemme Senterpartiet! Tidligere har jeg kun stemt rødt, men i år er det spesielt en sak som opptar meg, hvor jeg er veldig enig med Senterpartiet.
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Jeg står på lista til SV her i kommunen, så jeg må vel nesten stemme på meg seg da. ;-)
børdi Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 aner ikke engang når valget er jeg da,,, så har ikke peiling,, går vel og registrerer at jeg har stemt , thats it...
hit og dit Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 Eg kjem frå ein veldig liten kommune, og då vert lokalvalget meir personprega enn partiprega. Kommunen har eit problem med fritidstilbud til ungdom og eit stort problem med avbefolkning, Eg kjem til å stemme på den lokallista som har personer på som vil arbeide for oppføring av idrettshallen og liknande saker. I min kommune er det arbeiderpartiet.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 Ikke frp! Hele familien stemmer frp og makan til dustehuer skal en lete lenge etter.. Det blir AP eller H.
cherry coke Skrevet 13. august 2007 #20 Skrevet 13. august 2007 Denne gangen har jeg faktisk ikke bestemt meg.....
TurangaLeela Skrevet 13. august 2007 #23 Skrevet 13. august 2007 Jeg er blodrød, viva che og evita! Meld dere inn i gruppa på facebook som heter: Folkeaksjonen mot frp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå