Gothminister Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Eneste rutinen vi har her,det er leggetid,og når minien våkner om morgenene,så er han våken i 1 1/2 time før han sover i en 1/2 time. Noen ganger sover han litt lengre,men det skjer ikke så ofte. For min egen del,og for ialefall for storebroren her på snart 3 år,så synest jeg vi snart burde få til en sove rytme på dagtid.. Kan dere fortelle meg hvordan deres små sover og spiser...? Når de legger seg for kvelden,og når de er oppe om morgenen..o.s.v
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Vi har heller ikke så enormt med rutiner ennå men håper at det går seg til snart nå slik at vi kan ha det. Jenta mi sover myyyyyye (tror jeg). 4 ganger hver dag. Ikke alltid så lenge da. Står opp mellom 7 og 8. Er da våken mellom en time og en og en halv. Så sover hun ca 2 timer. (Da får jeg tid til husarbeid og litt avslapping). Så er hun vaken 1-2 timer for å sove igjen.... Neste gang sover hun 1 time og så en halv time. Sliter litt med at hun legger seg for sent om kvelden. Legger henne halv 9 men sovner som regel ikke før 9. Prøver ta leggingen et kvarter tidligere hver kveld men jammen ikke lett å få henne til å sovne når jeg vil i egen seng. I dag sovnet hun på fanget mitt klokka 8, og sover fortsatt så kanskje vi er inne på noe nå......
Mamma til to tette Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Var et tidligere innlegg så jeg bare sakser: Våkner mellom 07-0830 og får flaske da Er i storform, leker mens mor spiser frokost Lur ca. 10 Flaske kl 12 Så tar vi som regel en tur ut og blir ute i noen timer. Han sover som regel to blunder på denne tiden Flaske kl 16 Leker, ser på mor lage mat og på at vi spiser Siste lur (disse lurene er kun på 30 min hver gang) skjer mellom 16-17. Nattstellet starter vi med 1845, gjerne et bad, koser litt med bok eller sang. Får så flaske og så er det god natt.. Sovner før kl 1930. Får nattmat kl 23 og så er det natta for hele familien. Slik har det vært siste mnd og lillegutt er 4 mnd og 1 uke nå. Fin rutine for oss synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå