yinyang Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Nå ble det mørkt ute, og styrtregn. Temperaturen dalte 10 grader nesten. Og jeg fikk en fornemmelse av høst!! Min favorittårstid... Høst, mørkt, travelt, godt og varmt å komme inn i stua... Så hva kommer på tv i høst??? Noen serier å glede seg til? Noen som f.eks leser Se og Hør, og kan opdatere meg litt? Sommeren har vært kjip på tv fronten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå