Gå til innhold

Jygfrid & Kai-Bjarne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også fra Drevflesa!!! Liten verden! Kjenner du Tor-Nils?? På gården ved skogholtet i Vatnlasset??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenne hain Tor Nils ja, Va jo ilag me han før veit du, men så hokka æ opp me broren hainnes, hain Einar-Petter, å så kom Kai-Bjarne te værden 9 måneda etterpå

Skrevet

Akkurat ja.. Ja, men da har jo Kai-Bjarna gode gener i det minste! Einar-Petter er jo en ettertrakta kar i de strøkene for å si det mildt! Men jeg trodde Einar-Petter var sammen med Mildrid fra sørbygda?

Skrevet

Jo, han einar-petter e i lag me ho mildrid no.

Ho e gravid ho å forresten, men dæm veit itj kæm som e faren, e snakk om at d kansje e han johnny-kåre!!!!

Kjenne du han eller?

Han me john deer traktor'n som e styla veit du.

Bor et steinkast unna samvirkerlaget!

Skrevet

Er hun også gravid?! WTF? Han Johnny-Kåre er jo gift med hun fra Glolia?? Jaja... Kanskje hun er her på dib da? Bor Johnny-Kåre ved samvirkelaget enda altså? Sist jeg hørte noe om han så var han securitasvakt på skobutikken ved kaia!

Skrevet

Jo, men han johnny kåre har jo aldri vært av d trofaste slage... Du huske væl episoden bak låven te han gammel tobias?

han johnny kåre endt opp på sykestua fordi hu anne-britt kasta en høygaffel på han?

Skull tru han slutta å vær utro etter d, men neeeeida...

Skrevet

Ja, han gammel-Tobias snakka jo om det i månedsvis, hvem kan vel glemme det! Det er jo så lite action i livet til han gammel-Tobias etter ho Latter-Laila daua... Han henger seg opp i så mye rart for tida syntes jeg! Har du fått med deg når kua hans hang seg fast i gjerdet?

Ho Kristine løp jo som en gal, men Tobias sperra veien så det skulle bli mer å prate om i bygda...

Skrevet

Jeg er spent på hvor langt dere klarer å dra denne:D

Skrevet

Ja, d va jo kua han brukt på den årlige ku-utstillinga veit du. Han har jo vunne 13 år på rad me den!!!

Men no som den har d fele arret etter gjerdestolpen som borra sæ inn i juret på han, så sjer d mørkt ut for årets utstilling!

Skrevet

Ja, det er sant det! Hørte at kua ble utklassa av kua til han Jalmar som har vært nummer 2 i mange år! Ikke så rart at den har vært nummer to, med det syke utslettet på tunga!!!

Men nå tror jeg at ho bugg-Berit har vært der med de alternative remediene sine igjen! Hun er jo healer vet du! Det er så godt at mennesker som henne kan gi kuer som Rita en sjans i ku-utstillinger!!

Har du hørt hvordan det går med forstoppelsen til Kai-Per?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...