Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 tankene mine har surra og strikkepinnene klirra... har grubla,tenkt,mimra og mere til. denne sommern har vært vond.vært mye krøll,både her og der. eldste jenta har vært sint på meg,og jeg på henne.ting tar på. atpåtil har hun vært syk.legene fant ingenting,så hun ble sendt på en utvida sjekk.for å utelukke ting,og kanskje finne svar på hva som feilte henne.i dag kom dommen.................................... JEG SKAL BLI MORMOR IGJEN!!!!!!!!!!!!!! i januar kommer det en eller ei liten stk kosebaby igjen ;o) tenk,18 uker på vei,og ingen fant ut hva det var,før i dag !! selv om jeg hadde mine mistanker tidlig,men det ble avkrefta.. så jeg har grått litt jeg.for han di mista,og for denne lille nye som har lurt alle rundt seg.føler meg redd.å gleden tørr ikke helt slippe taket her. men det kommer nok =) å jeg sprakk i helga,så det plastret for røykeslutt er tull,hehe... men prøvde igjen i dag.null røyk,helt til denne mld kom da ;o) men nå skal jeg klare det.jeg skal bli mormor for andre gang jeg.tenk det dere !! måtte bare dele det med dere =0)
Dailis Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så masse! Så hyggelig da. Kanskje ikke så rart at det har vært litt tull med masse hormoner i omløp. Masse lykkeønskninger til din datter og dere alle!
Gummelillan Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Takk for at du deler!!!!!!!! Og gratulerer en masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet jo at denne lille nye "lurebabyen" ikke kan erstatte den lille engelen deres, men kanskje han kan gi dere alle en tro på alt det gode og fine igjen ;-) Tenker Goguttklatten synes det er stas å bli onkel igjen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så mye!!! Oppi sorgen kommer gleden, tenk det.......kanskje det er engelen som har sendt den nye ned til dere, fordi han så hvor vondt dere har hatt det:-) Jeg er sikker på at han smiler der han er nå!!! Og hormoner gjør jo alt så forsterket, så det roer seg nok ned, så kan dere smått om senn glede dere til at noe vidunderlig skal skje hos dere igjen:-) Og onkel blir sikkert en superduper onkel han:-)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Å så gøy! Gratulerer så mye både til deg og den vordende mor. Denne babyen vil jo aldri kunne erstatte den lille engelen, men h*n vil vise at verden går videre. H*n vil jo også en dag få høre om den fantastiske storebroren sin. Dette var jammen gode nyheter:-)
Gjest Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 takk dere =0) ja,jeg har lurt lenge på om det var en på vei,men da legene sa at prøvene ikke viste noe slikt,ja da slo jeg det fra meg. men jeg har også tenkt i dag,at det er meningen at det skulle komme en liten en til...tror nok det blir greit.for alle sammen.ingen kommer noen gang til å erstatte vår lille engel,uansett tenk,neste år blir smurfen vår onkel igjen.det skal bli noe ja..hehe kjenner jeg er redd,redd for å glede meg...men om det kom som en overraskelse,så ble jeg ikke så himla overrasket alikavell =0) følte det på meg....
Travelmor Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Skjønner at du gråter og at det er litt blanda. Jeg hadde egentlig bare ett ord. Vidunderlig. Men det ble så kort, så jeg må si litt til. Av og til er livet vidunderlig, bestående av små, små vid(under). Vi krysser fingre. Fordelen nå er at dere slipper å vente så lenge: Hun er jo nesten "halvgått".. Hadde egentlig ikke tenkt å logge meg på i kveld, men her måtte jeg bare føye meg inn i rekken. Stor klem og gratulerer!
Plutseliten :) Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Så gode nyheter! Gratulerer til dere alle Takk for at du deler dette med oss,skjønner dine tanker og redsel, men tenk så herlig det blir med en lillesøsken til engelen deres. Blir jo som du sier ingen erstatter,men en stor trøst og glede Du skal se at det nå vil bedre seg mellom deg og din datter,et lite barn å glede seg over og konsentrere seg om. God klem til helt sikkert verdens beste mormor!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Gratulerer så masse til deg mormor. Håper at ting går bedre nå. Tenker så masse på deg!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 ja,er vel et lite mirakel egentlig ;o) for å holde seg skjult,så lenge,det skal godt gjøres.å leger ikke fant noe på alle di ørten prøvene.hun var også på ul for en stund siden. jeg sitter med blanda følelser ja.men kjenner at det bobler litt å. at jeg håper hun kan snakke med meg en dag.så jeg får forklart hvordan det har vært å være meg i alt dette triste som har vært. tenker di to har et aldri så lite sjokkblanda fryd opplevelse nå ja ;o) mer som meg da jeg skjønte jeg venta gogutten,hehe nå skjønner di vel hvorfor hun har vært sååå innmari syk hele sommern. for det har hun.vært sykemeldt hele tiden for magevondt og mere til. så var det bare en liten luring som kunne for det ;o) jeg var redd det var noe skummelt jeg da... tenke seg til,mormor igjen,hehe nesten så jeg letter snart jo !!! å nå selger jeg ikke utstyret vi har alikavell... =))
Karomamma Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Å kjære attpåklatt, nå ble jeg helt varm og glad inni meg!!! FOR en god nyhet!!! Dette blir sikkert kjempebra for jenta di og sikkert for dere også, å konsentrere seg om den lille som skal komme!! GRATULERER! Sender en god klem
Gjest Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 takk supern =0) håper å ting retter seg snart.for jeg har det vondt,slik det har vært her. men son regel går jo eventyr bra til slutt. ;o)
Maud Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så masse både til mormor og mamma. Rart at hun skulle være så langt på vei før det ble oppdaget. Skjønner at gleden er blandet med en viss porsjon skrekk, men jeg er sikker på at dette går kjempebra! Jeg tror kanskje jeg ville ventet med samtalen om hvordan dette har vært for deg. Hvis hun nå kommer deg i møte igjen, er det dumt å bringe frem den konflikten på nytt. Innerst inne et sted vet hun sikkert også mye av dette. Kanskje hun selv tar det opp, da ville jeg fortalt. Kos dere sammen og nyt denne flotte nyheten. Gratulasjonsklemmer fra Oslo
♥Snulder Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Et STORT SMIL!!!! Tror det blir en ny vending og nytt fokus for dere alle! Som alle nevner, ingenting kan erstatte lillemannen som er borte, men dette nye barnet kan skape ny glede!! Håper du og din datter får satt ord på hva som har vært mest vanskelig dere i mellom, og dermed kan legge det bak dere slik at dere møter det nye barnet i felles forventing!!! God klem sendes via nettvibber!!!
Reveenka Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 Å, for en flott nyhet! Nå ble jeg glad! (men du skremte meg litt først med det laaange oppholdet, altså! c",))
Trollmora Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer med ett nytt lite nurk på vei! Alle vil skjønne at dere vil glde og grue dere, men det blir helt sikkert en flott tid fremover. At den lille spiren ikke vil gi seg til kjenne før mor er moden er jo forståelig. Kropp og psyke har nok spilt på lag her for å få avstand til den tragiske hendelsen. Håper helsevesenet kjenner sin besøkelsestid og følger de unge nøye opp i tiden fremover. Nå går vel strikkepinnene i full fart for den lille verdensborgerens inntreden i livet deres? Kan jeg tippe rosa?? ) Røykeslutten klarer du når DU vil, så dette går også bra!
phantomet Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så veldig mye med enda et nydelig barnebarn på vei. Jeg ble så rørt og gald da jeg først leste innlegget ditt, at jeg glemte helt å gratulere. Klem klem klem
Lumsk Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer, både til deg og din datter. Så gode nyheter etter alt det fæle. Merkelig at ingen merket noe før etter 18 uker... Får håpe din datter kommer deg litt mer i møte når det verste sjokket er over og hormonene er i balanse igjen. Hun har jo vært gjennom mye som må bearbeides og alle gjør slikt i sitt eget tempo og på sin egen måte.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer til både deg og jenta di! tenk, en ny liten venn.... jeg ønsker dere alt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå