Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det var veldig fint jeg, og ikke minst billig!!! Måtte gitt 1 mill. over hadde det vært her. :o)

Skrevet

Syntes det var fint:) Stellekommoden på badet var veldig fin( har maken hehe)

Skrevet

Ja, jeg syntes det var veldig fint. Nå kjenner jeg ikke til stedet, men her jeg bor hadde du kanskje fått en leilighet på max 100 kvadrat for samme pris, men da hadde det nok også vært mye oppussingsarbeid i tillegg :)

Skrevet

Her i stavanger måtte en nok ut med nesten dobbelt så mye om en skulle kjøpt et slikt hus. Å det var jo så fint!! Å så DET store badet da.

Nei, dette kunne jeg tenkt meg altså!!

Skrevet

Det var jo kjempe fint! :):D Eneste jeg la merke til var hetta på kjøkkenet, den passa liksom ikke helt inn? Er det kobber tro? Ja, alt jeg henger meg opp i :P Men det var driiiit fint! Løp og kjøp!

Skrevet

det er kjempe fint! og i et koselig område også!! :o)

Skrevet

Utvendig var det ganske kjedelig, men innvendig var det utrolig fint! Lyst, stilrent og lekkert! Hvitt panel er utrolig varmt og fint, selv i hvitt! Et hus man kan flytte rett inn i :-)

Skrevet

likte huset jeg..synes badet var litt vel kjedelig/spesa..men ellers var det veldig fint..nydelig hage :)

Skrevet

Veldig fint:) Så veldig fint og luftig ut.

Lykke til med jakta!

Skrevet

Det var jo utrolig mye hus for pengene!

Har vokst opp i nærheten, og om jeg skulle flyttet tilbake hadde jeg helt klart vurdert dette huset. Er et veldig koselig strøk. Kort vei til badestrand er det også:=)

Her jeg bor nå hadde huset i alle fall kostet det dobbelte.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:o)

Synes ikke huset utvendig er sånn veldig fint, men samtdig er det billig da! Hehe, Haldenjenta, den hetta på kjøkkenet er det første jeg nevnte for P og... Hæ, er det kobber eller???:o)) Han bare, men kjære deg da, hihihihihihi:o)

Skrevet

Kjempefint hus!

Det kunne jeg flytta rett inn i, også så billig da!

Skrevet

Kjempe fint og billig. Go for it. Nydelig uteplass :)

Skrevet

Kjempefint :o) Kan jo flytte rett inn der ja :o)))

og det var jo billig da, samme som vårt kom på tilslutt! nesten........;o)

fint & barnevennlig strøk også :o)

Skrevet

Kjempefint! I et sånt hus kunne jeg fint ha bodd :o)

Og som de andre sier, billig, billig!

Skrevet

Hehehehehehehe :D Kom tilmeg, så skal vi finne en fin, passende hette sammen;):D

Men særiøst, det var knallfint! Utenpå? Synes det var fint der også jeg da men.. Måtte titte igjen, og særiøst! Den hetta? Hehehehehe. Hihi. Det ble solgt veldig mye kobberhetter for ikke så lenge siden, tror det den som kan. Mest sannsynlig var den svindyr!

Skrevet

Fint!! Hadde kostet nærmere 4 mill her vil jeg tro....

Skrevet

Det var ok hus. Skal jeg si noe negativt må det være at det var en del blandede stilarter på eksteriøret, og den mini-innredninga på badet så veldig upraktisk ut. Vifta på kjøkkenet var langt i fra min smak. Men mulighetene er mange, det såg velholdt ut og huset er nok lett å gjøre mer personlig.

Skrevet

Dette likte jeg :

Fin hage

Fin oppskjørsel

store rom

lekkert bad (særlig badekaret)

alt var relativt nytt og pent

PRISEN!!!!

Dette likte jeg ikke:

Små vinduer

forskjellige tak

det rommet hvor panelen ligger skrått i taket

tapeten på foreldresoverommet (usj)

+ noe småtterier som er lett å endre på

Alt i alt syne jeg huset var kjempe kjempe fint :)

Skrevet

Kjempefint hus!!! Jeg hadde kjøpt det:)

Hvis jeg skal si hva jeg ikke likte så var det den vifta på kjøkkenet og gardinbrettet over vinduene samt noen steder på innredningen....liker ikke de bølgene.....

Men ellers var det et kjempeflott hus!!!

Lykke til:)

Skrevet

Synes det var et kjempe fint hus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...