Twintipp og himmelblå Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=10848513&reference=realestate/posarpsborg/posarpsborg2800715013081230_280071501.jpg&adheading=Klavestadhaugen%3CBR%3EBarnevennlig+-+dobbeltgarasje+-+nyoppusset+bad&sid=5edclsIqe683962&pos=1&tot=117&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde Får ikke bestemt meg om jeg synes det er fint eller bob bob.... Har sett øya slitne etter alle disse husene føler jeg:-p
Mille** Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Syns det var veldig fint jeg, og ikke minst billig!!! Måtte gitt 1 mill. over hadde det vært her. )
adelia*termin 18/10* Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Syntes det var fint:) Stellekommoden på badet var veldig fin( har maken hehe)
Stor_smil Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ja, jeg syntes det var veldig fint. Nå kjenner jeg ikke til stedet, men her jeg bor hadde du kanskje fått en leilighet på max 100 kvadrat for samme pris, men da hadde det nok også vært mye oppussingsarbeid i tillegg
olla Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Her i stavanger måtte en nok ut med nesten dobbelt så mye om en skulle kjøpt et slikt hus. Å det var jo så fint!! Å så DET store badet da. Nei, dette kunne jeg tenkt meg altså!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Det var jo kjempe fint! Eneste jeg la merke til var hetta på kjøkkenet, den passa liksom ikke helt inn? Er det kobber tro? Ja, alt jeg henger meg opp i Men det var driiiit fint! Løp og kjøp!
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 det er kjempe fint! og i et koselig område også!! )
Gjest Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Utvendig var det ganske kjedelig, men innvendig var det utrolig fint! Lyst, stilrent og lekkert! Hvitt panel er utrolig varmt og fint, selv i hvitt! Et hus man kan flytte rett inn i :-)
Trulte76 Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 likte huset jeg..synes badet var litt vel kjedelig/spesa..men ellers var det veldig fint..nydelig hage
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 Veldig fint:) Så veldig fint og luftig ut. Lykke til med jakta!
Bella Donna Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Det var jo utrolig mye hus for pengene! Har vokst opp i nærheten, og om jeg skulle flyttet tilbake hadde jeg helt klart vurdert dette huset. Er et veldig koselig strøk. Kort vei til badestrand er det også:=) Her jeg bor nå hadde huset i alle fall kostet det dobbelte.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. august 2007 Takk for tilbakemeldinger:o) Synes ikke huset utvendig er sånn veldig fint, men samtdig er det billig da! Hehe, Haldenjenta, den hetta på kjøkkenet er det første jeg nevnte for P og... Hæ, er det kobber eller???)) Han bare, men kjære deg da, hihihihihihi:o)
Katja Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 Kjempefint hus! Det kunne jeg flytta rett inn i, også så billig da!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 13. august 2007 #17 Skrevet 13. august 2007 Kjempe fint og billig. Go for it. Nydelig uteplass
Torpekjærringa Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 Kjempefint ) Kan jo flytte rett inn der ja ))) og det var jo billig da, samme som vårt kom på tilslutt! nesten........;o) fint & barnevennlig strøk også )
~sjiraff~ Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 Kjempefint! I et sånt hus kunne jeg fint ha bodd ) Og som de andre sier, billig, billig!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. august 2007 #20 Skrevet 13. august 2007 Hehehehehehehe Kom tilmeg, så skal vi finne en fin, passende hette sammen;) Men særiøst, det var knallfint! Utenpå? Synes det var fint der også jeg da men.. Måtte titte igjen, og særiøst! Den hetta? Hehehehehe. Hihi. Det ble solgt veldig mye kobberhetter for ikke så lenge siden, tror det den som kan. Mest sannsynlig var den svindyr!
frøken blå Skrevet 13. august 2007 #21 Skrevet 13. august 2007 Fint!! Hadde kostet nærmere 4 mill her vil jeg tro....
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2007 #22 Skrevet 13. august 2007 Det var ok hus. Skal jeg si noe negativt må det være at det var en del blandede stilarter på eksteriøret, og den mini-innredninga på badet så veldig upraktisk ut. Vifta på kjøkkenet var langt i fra min smak. Men mulighetene er mange, det såg velholdt ut og huset er nok lett å gjøre mer personlig.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #23 Skrevet 13. august 2007 Dette likte jeg : Fin hage Fin oppskjørsel store rom lekkert bad (særlig badekaret) alt var relativt nytt og pent PRISEN!!!! Dette likte jeg ikke: Små vinduer forskjellige tak det rommet hvor panelen ligger skrått i taket tapeten på foreldresoverommet (usj) + noe småtterier som er lett å endre på Alt i alt syne jeg huset var kjempe kjempe fint
*Jente06*gutt08* Skrevet 13. august 2007 #24 Skrevet 13. august 2007 Kjempefint hus!!! Jeg hadde kjøpt det:) Hvis jeg skal si hva jeg ikke likte så var det den vifta på kjøkkenet og gardinbrettet over vinduene samt noen steder på innredningen....liker ikke de bølgene..... Men ellers var det et kjempeflott hus!!! Lykke til:)
2blå og ?? i magen Skrevet 13. august 2007 #25 Skrevet 13. august 2007 Synes det var et kjempe fint hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå