Bella Swan Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 fy søren fikk helt vondt inni meg når jeg så på hu, og di hyla, uff og uff!!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg tenkte bare "de hylene hørtes ikke særlig overbevisende ut, skulle født på ordentlig du;)
Blomsterenglene Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Ja, jeg også... Hehe. Guttungen min skreik tilbake fra soverommet.. =) Hihi
Nusseline♀♀♂ Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Huff ja! Minner om meg når jeg skulle føde nr 2. Ble hjemsendt første gangen og så rakk jeg såvidt føden før pressveene startet og rakk ikke smertestillende. Det var IKKE godt!
Monajenten Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Syns du Haldenjenta? Jeg hylte på akkurat samme måte da jeg fødte nr. 2, og jeg fikk helt vondt av henne. Det var nemlig helt jævlig. Skikkelig intenst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå