Gå til innhold

Stakkars vilde!! (hotel cæsar)


Anbefalte innlegg

Skrevet

fy søren fikk helt vondt inni meg når jeg så på hu, og di hyla, uff og uff!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte bare "de hylene hørtes ikke særlig overbevisende ut, skulle født på ordentlig du;)

Skrevet

Ja, jeg også... Hehe. Guttungen min skreik tilbake fra soverommet.. =) Hihi

Skrevet

Huff ja! Minner om meg når jeg skulle føde nr 2. Ble hjemsendt første gangen og så rakk jeg såvidt føden før pressveene startet og rakk ikke smertestillende. Det var IKKE godt!

Skrevet

Syns du Haldenjenta?

Jeg hylte på akkurat samme måte da jeg fødte nr. 2, og jeg fikk helt vondt av henne. Det var nemlig helt jævlig. Skikkelig intenst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...