Gå til innhold

jus


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanskelig å komme inn på jus dersom man har søkt på realkompetanse? er det lurt å ta en del kurs i forkant?hvor er det lettest å komme inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom inn på juss i år, men skal ikke gå der. Da var snittet her i Bergen 55 ca. Jeg vet dessverre ikke hva realkompetanse er....Regner med at det er samme snitt uansett?

Skrevet

snittet, er det poeng som er regnet sammen? jeg mangler et fag fra vidgeregående som jeg skal ta nå pluss at jeg skal ta exphil. må samle meg opp flere poeng tenkte jeg. sånn at jeg forhåpenligvis kommer inn til neste år.

er så mange fag som jeg ikke hadde der jeg gikk, men som jeg må ta i år sånn at jeg har det de krever.

håper jeg kommer inn til neste år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...