Prinsesse Sophia Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hei Jenter. Har akkurat meldt meg inn:) Det står at jeg kan hente en velkomst pakke men ikke noe im hvor den skal hentes????? Noen som vet mer enn meg:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 du får en lapp i postem som du skal ta med til en lindex butikk:)
*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Du får brev i posten i ditt sjette svangerskaps måned. Der står det hvor du kan hente den! :-) Du kan ikke hente pakken før det!
Prinsesse Sophia Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 AHA:) Det sto det ikke noe om tror jeg:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå