Gå til innhold

Det gjør så vondt! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det gjør så vondt. Har ikke lyst til å være grinete i det hele tatt, men jeg kan ikke kontrollere meg selv lenger...

Jeg er førstegangs gravid (har en nusselig babygutt i magen). Har vært gift i to år, og er så inderlig glad i mannen min. MEN, så er det slik at jeg ikke har sett ham på 4 måneder snart...på grunn av jobben. Han er utplassert i en krigssone (han er offiser i hæren), og å ikke ha han her ved meg det gjør så utrolig vondt.

Jeg gråter og jeg gråter, klarer ikke å holde opp. Jeg ber en bønn inni meg konstant, om at han kommer hjem snart...

Dette skal være den koseligste tiden i livet mitt, jeg skal glede meg over graviditeten min (noe jeg også gjør, men ikke i den grad jeg vil), men det blir ikke helt som vi hadde tenkt oss... :-(

Jeg har aldri grått så mye i hele mitt liv, det er som om noen har revet fra meg hjertet mitt. Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg har det... :-(

Vær så snill, alle dere som leser dette, be for meg, at mannen min kommer hjem snart...vær så snill!

:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes fælt ut! Før jobbet mannen min offshore og var en del borte, men da vi fikk barn fikk han seg heldigvis en jobb på land. Tror ikke jeg hadde taklet å være borte så lenge fra han, spesielt når han har en farlig jobb i tillegg! Skjønner godt at du er trist og lei deg og har hjertesorg. Skal tenke på deg!

Skrevet

Sender deg mange varme trøsteklemmer. Skal legge inn et ord for deg jeg.. Ikke at jeg tror det hjelper, men skal gjøre mitt ytterste. ;)

Hvor lenge skal han være borte.

Skrevet

@Anonym, Takk for forståelse og tanken... :-(

@Queen of the road, Tusen takk til deg også. Det er det jeg ikke vet! Han kan være hjemme i Agust, I September, eller kanskje i Februar! Det er det som er værst! Å ikke vite eksakt når han kommer! :-(

Uff...har grått så mye nå... :-(

Skrevet

Ufh.... Føler med deg.. Vet hvordan det er å vente på sin kjære.. Du får bare ta en dag av gangen og prøve å finne deg en hobby kanskje? Så du får tankene over på noe annet?

Skrevet

Huff, stakkars deg! Er ikke kjekt å være alene og savne mannen sin!

Skal be for dere:)

Klem

Skrevet

Hei, kjære deg!

Jeg har både hatt far og bror ute i utenlandstjeneste, så dette vet jeg at ikke er noen god følelse... Det er vi hjemme som har det ille i denne situasjonen, for vi har null kontroll på hva som skjer der ute...

Vet ikke hvilket land han befinner seg i, men det er svært sjeldent

at det skjer noe med norske soldater i utlandet. Da er nok sjangsen større av å bli påkjørt av en bil, enn å bli drept/skutt. Nå for tiden blir det fler drept i vårt hjemland, enn soldater som dør i utlandet.

Dette hørtes sikkert litt dramatisk ut, og jeg beklager hvis det gjorde deg mer opprørt... Det var ikke hensikten.

Du skal vite at de blir tatt godt vare på der nede! Og du skal se at du får han tilbake i god behold! Nå er det viktig at du tar vare på deg selv og babyen i magen. Dette går kjempefint!

Klem til deg...fordi du behøver det :o)

Skrevet

Uff,så trist at du gråter og er lei deg. Sikkert ikke greit for mannen din heller..

Vi giftet oss i sommer og mannen min dro ut 10 dager etterpå (styrmann på en ankerhendler). Nå har han vært borte i 4 uker, og fortsatt er det 4 uker før han kommer hjem. I tillegg vet jeg ikke om han er hjemme under fødselen, meen jeg vet at han er borte i jula.

Vi har ei datter på 2 år fra før og han gikk glipp av hennes første jul, hennes første 17.mai og hennes første bursdag. Det er selvsagt litt sårt for oss alle 3, men det kunne jo ha vært mye verre. Vi har det veldig fint sammen når han er hjemme og har mye god kvalitetstid siden han "bare" har oss og tenke på da :)

Det verste må være å ikke vite når han kommer hjem..og å tenke på at han er i en krigssone, men du skal se at ting går seg til for dere. Kanskje han kommer hjem fortere enn du aner :)

Jeg vet at det er vanskelig, men jeg håper du klarer å glede deg til babyen kommer. Og når den er kommet ut går dagene så fort at VIPS så er mannen hjemme igjen..

Skal tenke på dere.

Skrevet

@KlemC*FikkGutt*På`n igjen08.01, Takk for tanken! Joda, har en hel haug med hobbyer, men alt er så trist uansett hva jeg gjør! :-(

@Erisa har spire i magen!, Takk for bønnen. *Klem*

Skrevet

@Lompa75, Tusen takk skal du ha vennen! For tanken, og for en super klem! Jeg skal prøve å se lysere på det hele som skjer, samtidig som jeg vil håpe på at han komer hjem snart...savner han så det gjør vondt... :-(

Skrevet

@Lane, Takk for ett veldig fint svar, og tanken. Blir forhåpentligvis litt lettere det her, etter å ha lest svaret ditt. Får bare håpe på at han kommer snart, og se lyst på det hele...

Tusen takk!

*klem*

Skrevet

Uff, blei trist av å lese innlegget ditt... Tenker på deg og dine og håper at alt går bra med dere. Og at mannen din snart kommer hjem så dere kan glede dere sammen om det lille mirakelet som vokser i magen.

Skal be for dere, og hold oss oppdaterte på hvordan det står til med deg/dere.

Lykke til

Varme tanker fra nr2påvei

Skrevet

@nr2påvei, Tusen takk skal du ha for tanken! Betyr veldig mye for meg! Tusen takk enda en gang!

Yes, skal holde dere oppdatert!

*klem*

Skrevet

skjønner hvordan du har det, mannen min har også tjenestegjort i utlandet, det er ikke noe artig i det hele tatt, nå var ikke jeg gravid når han var ute men vi har barn fra før sammen også, tanken på hva som kan skje var helt forferdelig... og vi savnet hverandre så mye at det gjorde vondt. hver dag. Værst var d når jeg hørte noe på nyhetene, men da hadde som oftest jeg hørt det før mannen min, så d var ikke så ille som d hørtes ut som likevel.. han synes nok også at det er trist og ikke få være sammen med deg i denne tiden..... lykke til videre, vi er nå så utrolige følsomme også nå da så skjønner d er ekstra trist for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...