mayaya Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 ka-ping er på ferie, så hun ser sikkert ikke meldingen akkurat nå :-)
selfangerkjerringa Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 iiiih! så utrolig göy, da får jeg pakken på ferie Jeg er hos svigers (tjuvlåner pc'n til svigerfar akkurat nå), men gubben reiser ikke för til helga, da rekker han å plukke den ut av postkassen og ta den med nedover Gjett om jeg gleder meg! snille, snille hemmeligvennen min!!!!!!! ps: du har huska å legge ved hint på hvem du er, ikke sant? pps: takk til mayaya for at du passer på for meg, hehehe
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 da får vi håpe du har en sånn mann som vet hvor postkassa er!
selfangerkjerringa Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 hehe, ingen fare - han er godt dressert
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 har du fått pakken din nå? jeg er så redd for at ikke emballasjen holdt jeg.... men postdama sa det skulle gå greit... hmmm.. skeptisk!
selfangerkjerringa Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Gubben kom inatt, med i bilen var pakken - uskadd og med et helt utrolig innhold!!! Det förste gubben sa da jeg pakket opp var "den hemmelige vennen din må ha rumpa full av penger". Da jeg sa at prisen er fastsatt på forhånd, kommenterte han tört at da må det väre en som er like god på shopping som jeg er... hihi... utrolig hvor mye du har klart å få til den prisen! Og så flotte ting!!! Gleder meg masse til å sette igang De to rosa eskene er helt perfekte til jentene mine, eldsta på 3 elsker rosa (alt skal väre rosa, lilla og/eller med glitter). Skal bruke decoupage for å gjöre dem perfekte til smykker for de to gullene mine. MEN HVEM ER DU?!? Ikke et eneste hint i pakken Jeg har greid å la konvolutten väre forelöpig... men det holder sannelig ikke lenge hvis du ikke kan gi meg et hint altså!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Vel, tja, hva skal man si? Jeg driver ikke med dine hobbyer. Jeg er glad for at du fant noe brukbart der, jeg prøvde å finne noe du ønsket deg og noe nytt på en gang. Ikke enkelt. Hehe
selfangerkjerringa Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Du har lykkes ganske bra får jeg si Antar du er en av scrapperne.... siden det er omtrent den eneste hobbyen jeg IKKE har prövd enda, hehe
selfangerkjerringa Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 hehe, avslörte deg igår, mayaya For en flott pakke - og du som ikke har greie på sånt ehzxcgesssssgd <<<<<<<< TYYUY Y NI89B ( hilsen Knöttemor) TUSEN TAKK! blir hobbykurs på deg i ytre langtvekkistan snart vettu
mayaya Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 hæ?? Åssen tok du den da?? *gruble* hihihihihi se på innleggene på toppen her da... jeg skjulte det godt, eller? :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå