Gå til innhold

Kaping

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ka-ping er på ferie, så hun ser sikkert ikke meldingen akkurat nå :-)

Skrevet

iiiih! så utrolig göy, da får jeg pakken på ferie :D Jeg er hos svigers (tjuvlåner pc'n til svigerfar akkurat nå), men gubben reiser ikke för til helga, da rekker han å plukke den ut av postkassen og ta den med nedover :) Gjett om jeg gleder meg! snille, snille hemmeligvennen min!!!!!!!

ps: du har huska å legge ved hint på hvem du er, ikke sant?

pps: takk til mayaya for at du passer på for meg, hehehe :P

Skrevet

da får vi håpe du har en sånn mann som vet hvor postkassa er!

Skrevet

hehe, ingen fare - han er godt dressert ;)

Skrevet

har du fått pakken din nå? jeg er så redd for at ikke emballasjen holdt jeg.... men postdama sa det skulle gå greit... hmmm.. skeptisk!

Skrevet

Gubben kom inatt, med i bilen var pakken - uskadd og med et helt utrolig innhold!!!

Det förste gubben sa da jeg pakket opp var "den hemmelige vennen din må ha rumpa full av penger". Da jeg sa at prisen er fastsatt på forhånd, kommenterte han tört at da må det väre en som er like god på shopping som jeg er... hihi... utrolig hvor mye du har klart å få til den prisen! Og så flotte ting!!! Gleder meg masse til å sette igang :)

De to rosa eskene er helt perfekte til jentene mine, eldsta på 3 elsker rosa (alt skal väre rosa, lilla og/eller med glitter). Skal bruke decoupage for å gjöre dem perfekte til smykker for de to gullene mine.

MEN HVEM ER DU?!? Ikke et eneste hint i pakken :( Jeg har greid å la konvolutten väre forelöpig... men det holder sannelig ikke lenge hvis du ikke kan gi meg et hint altså!

Skrevet

Vel, tja, hva skal man si? Jeg driver ikke med dine hobbyer.

Jeg er glad for at du fant noe brukbart der, jeg prøvde å finne noe du ønsket deg og noe nytt på en gang. Ikke enkelt. Hehe

Skrevet

Du har lykkes ganske bra får jeg si :) Antar du er en av scrapperne.... siden det er omtrent den eneste hobbyen jeg IKKE har prövd enda, hehe

Skrevet

hehe, avslörte deg igår, mayaya :) For en flott pakke - og du som ikke har greie på sånt ehzxcgesssssgd <<<<<<<< TYYUY Y NI89B ( hilsen Knöttemor)

TUSEN TAKK! blir hobbykurs på deg i ytre langtvekkistan snart vettu :)

Skrevet

hæ?? Åssen tok du den da?? *gruble* hihihihihi

se på innleggene på toppen her da... jeg skjulte det godt, eller? :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...