Gå til innhold

Skal si Vilde føder:O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars jente, men ikke værst at hun kan hoppe litt på gulvet tihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he... Som jeg skrev inn under her... Alltid like gøy med tv-fødsel. He, he.....

Skrevet

tror svein må ta å våkne!!

Skrevet

å herregud....overdiv LITT mer da..

er det muuulig.hahahha

Skrevet

Var litt vel mye roping ja! hehe

Skrevet

ja det tror jeg også!!

men skal si de ambulansefolka var CRAPY skuespillere! Så ut som om de skulle begynne å LE!

Skrevet

håper babyen overlever :I

Skrevet

Får virkelig håpe det ikke blir sånn å føde. Da vet jeg ikke om jeg vil...... ;)

Skrevet

Hva skjer???? Er det virkelig så brutalt??? Ikke værst at hotel cæsar klarer å skremme første-fødende!! Hehe..

Ja takk til lystgass og epidural sier nå jeg ;)

Skrevet

måtte gå ut jeg - håper jeg kan det under min egen fødsel og ;-)

Skrevet

Babyen er jo med på rulleteksten da.. Den overlver nok:)

Skrevet

jeg trodde jeg skrek...men det der var jo helt hinsides..

latterlig nesten..

Skrevet

Satt å så på når sønnen min på 6 år kom inn. Han lurte på hva hun holdt på med. Føde, sa jeg. Da så han på meg; mamma, skal du og skrike sånn? He, he... Nei, det der var kanskje litt voldsomt :-) Også de ambulansefolka, da.... Snakk om lite realistisk. Sitter å irriterer meg, men må jo se!Blir spennende å se hva som skjer med Jens August også. Da er vi i gang igjen :-)

Skrevet

Babyen er jo på introen, så den overlever nok ;-p Men er nok kanskje syk eller noe...

Skrevet

må si jeg ble ganske skremt nå...

er det virkelig så vondt som det såg ut til der??

Skrevet

er nok det..jeg syns vertfall det..men folk takler smerte forskjellig da.

Skrevet

Men er det så vanskelig å ta tida på riene? Og kan det skje SÅ fort når hun ikke var sikker på om det var rier? Ble litt småbekymra jeg nå, har 2 timer å kjøre til sykehuset.. :P

Sambo lurte fælt på hva som skjedde på tvn når han hørte hylinga, hehe

Skrevet

jeg tok bare tiden fra en begynte til neste begynte...er så utrolig hvor de overdriver..

Skrevet

Min samboer som er en stor cæsar fan, orket ikke se store deler av episoden. Ga klar beskjed om at det ble lite aktuellt at han blir med på noe fødsel.... hehe...

Skrevet

Har hørt at barnet overlever og har det bra, men at Vilde sliter med fødselsdepresjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...