Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Noen som følger med? Må flire litt. Alltid like "gøy" å med tv-fødsel.... He, he....
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Usj, synes ikke den fødselen var så veldig gøy å se jeg Merker at det er hormoner på gang, for jeg begynte å småle fordi jeg synes det virka litt dumt.. men plutselig satt jeg her på jobben å strigråt for jeg synes så synd på Vilde, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå