It's all about me Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 A) Rett fram Kanebo? Kaneeeeebo?
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 A ) det sa ihvertfall damen på parfymeri...
Monajenten Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Trykk på E'en vel? Høres rart ut å legge trykk på A'en..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg uttaler det alltid kaneeebo, men aner ikke hva som er riktig:)
lille je Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Jeg legger trykk på a, men nå er jeg trønder da:) Aldri tenkt på det jeg...
It's all about me Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 Takk takk, det var det jeg trodde )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå