Gå til innhold

HOTELL CÆSAR!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men dæm sende væl ikke folk hjæm ætter vanne har gått???

Skrevet

jo hvis hodet er festa gjør de vel det?

Skrevet

når mitt gikk fikk æ besjed av føden å kom me en gang, å hode va festa!

Skrevet

Må nå uansett være verdenshistoriens korteste svangerskap:)

Skrevet

jeg var hjemme et deøg etter at vannet hadde gått.

 

MITT LIV VÆRSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

*lol*

"jeg orker ikke meeeeeeeeeeeeeeeeeeer *hoppe rundt"* sprek fødedame

Skrevet

men stakkar!!! Æ føle så me a!!!

ALDRI mer om æ ska gå igjænnom d dær igjæn!!!!!!!!

Skrevet

ikke jeg heller. neste gang blir det ks,

Skrevet

Jeg ble også sendt hjem siden vannet var gått.

Herregud, auuuuuuu... men godt å hyle sånn da.

Skrevet

Øh.. SELV om vannet var gått, såklart :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...