Mieliten Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamsen&minimaisen Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Men dæm sende væl ikke folk hjæm ætter vanne har gått???
Helnøtt med spire:) Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 jo hvis hodet er festa gjør de vel det?
mamsen&minimaisen Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 når mitt gikk fikk æ besjed av føden å kom me en gang, å hode va festa!
lille je Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Må nå uansett være verdenshistoriens korteste svangerskap:)
ApriIbaby Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 jeg var hjemme et deøg etter at vannet hadde gått. MITT LIV VÆRSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 *lol* "jeg orker ikke meeeeeeeeeeeeeeeeeeer *hoppe rundt"* sprek fødedame
mamsen&minimaisen Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 men stakkar!!! Æ føle så me a!!! ALDRI mer om æ ska gå igjænnom d dær igjæn!!!!!!!!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 ikke jeg heller. neste gang blir det ks,
chill+enda en til Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Jeg ble også sendt hjem siden vannet var gått. Herregud, auuuuuuu... men godt å hyle sånn da.
chill+enda en til Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Øh.. SELV om vannet var gått, såklart :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå