Gå til innhold

Hva skal du stemme ved kommunevalget?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på hva dere stemmer og hvorfor?

 

Svar anonymt om dere vil:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer Arbeiderpartiet,fordi jeg syntes at de har en god,stødig politikk,som bygger på at alle må bidra til fellesskapet gjennom å betale skatt,og å tenke langsiktig,slik at vi kan levere fra oss en god arv til neste generasjon.Har ikke troa på skattelette og lange grådige fingre ned i oljefondet.

Skrevet

Å stemme frp er som å gi visakortet til en tenåring, og hadde sosialistene fått styre på slik de ønsker hadde vi endt opp tilbake på 1800-tallet og handlet med poteter.

 

Derfor stemmer jeg høyre.

 

De satser på skolene, og jeg har sansen for de politikerne som stiller her i kommunen. De er også de som jevnt over har utrettet mest på de områdene jeg mener er viktige.

 

Jevnt over satser de mye på skole, bedre kvalitet på lærere, toppskatt for færre, mulig avvikling av formueskatten, og hvor viktig der er for samfunnet av det skal lønne seg å jobbe.

 

Det ER viktig at folk tjener på å jobbe.

 

 

 

Skrevet

jeg vil bare minne om at AP har en vis likestillingsmenister som "vi" liker så godt...

 

også vil jeg mine om at fremskritspartiet er det eneste som partiet som sistgang barneloven ble diskutert mente vi burde åpne for at retten skal kunne dømme delt omsorg....

Skrevet

Tja... kanskje SV. Har endel gode kollektiv og miljø endringsplaner for byen vår, med rushgebyrer og færre parkeringer. Liker ikke biler og forurensing jeg... Men de er litt små, og kommer aldri helt opp og frem, så da blir det vel AP, til vår kjære ordfører, som har gitt oss full barnehagedekning, og holdt mye av det hun har lovt!! Og jobber godt for mat i skolene, og renovering av skolebyggene..

Viktige ting for våre barn og fremtiden...

 

Ikke om at "det må lønne seg å jobbe", og "mere lønn",

- mye vil ha mere, sier jeg bare, men folk skjønner ikke at vi må dele, og legge opp ting annerledes, for at vi skal få en bedre fremtid!!

Gjest marie-s
Skrevet

Jeg har faktisk ikke helt bestemt meg ennå, men skal sette meg ned å se gjennom partiprogrammene og så forbannet så jeg er på nav i dag så skal jeg jaggu meg sende alle partiene en mail også og de som kommer nærmest "riktig" svar skal få min stemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...