Gå til innhold

Dere som har maxi cosi cabriofix


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 4,5 mnd sitter litt rart i setet. Hun bøyer seg alltid framover slik at hodet ikke ligger inntil setet! Sikkert bare fordi hun er nysgjerrig. Men gjør deres barn det? Selene er godt strammet, så det er ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

Skrevet

Snuppa mi gjorde også det, satt seg opp liksom... Vi fikk anbefalt fra Trygg Trafikk å bytte over til stort sete, vi valgte Duologic, og det hjalp...det var visst ikke helt bra at de satt sånn med hodet fremover, uten at jeg kan huske akkurat hvorfor...

Skrevet

vet ikke om det hjelper, men har du tatt ut den løse puta? Var vel rundt den alderen vi fjernet den da jeg syntes ho var blitt for stor. Hjalp da vi tok den vekk, kom lengre inn i setet hvis du skjønner

Skrevet

Vi har tatt ut den løse puta nede i setet ja. Men har fortsatt i den "pølsa" oppe med hodet. Synes den støtter så godt når hun sover.

Føler hun er for liten til at vi kan bytte over til stort sete nå.

Skrevet

Vi tok vekk den "pølse", og mini trivdes mye bedre. Ser for meg at de får stengt for ørene inni der, og det er jo ekkelt... Følte det sikkert som et vakum inni der... Iallefall ble han storfornøyd når vi fjernet den, ved 3 mndr eller noe.

Skrevet

Da fjerner vi pølsa og ser om det blir bedre :)

Skrevet

Har tenkt på å fjerne den derre pølsa i det siste. Snuppa her er 6 måneder, og det begynner og bli litt trangt inni der. Tror den ryker i morra jeg! hvor lenge kan man egentlig bruke maxicosien? Ho veier 8 kg nå. Er det 10 kg som er "grensen" eller 13? Husker plutselig ikke

Skrevet

Tror det er 13 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...