BlueDome Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 sutrete, feber ca 39,0, slapp og sov i flere timer.. :S alle gangene foreløbig!
HoochIsCrazy Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ingen reaksjon what so ever:) Kanskje litt mer trøtt bare!
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Fikk feber på ettermiddagen/kvelden, fin form ellers. Feberen var borte dagen etterpå, gav henne en paracet til natta i tilfelle feberen kom til å stige.
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Grinete . og trøtt . og veldig overfølsom når jeg tok i lårene hans.
Nemofish Skrevet 13. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2007 Dytter litt jeg... Skal vaksinere snuppa i morgen og er så spent!!!
INGRID-17/2 Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Sov mer enn vanlig samme dag og dagen etter (kjekt for den dagen var jeg i utdrikningslag). Var veldig sår på begge lårene; hylgrein 2-3 dager etter sprøyta hvis vi kom borti dem.
så var vi 4 Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 lett feber samme dagen og sutrete i 3 dager etter
2barns mor Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Mine barn har aldri reagert på vaksinene....
fidelia Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 Ble veldig snørrete. Begynte etterhvert å hyle hver gang jeg ville gi pupp. Dro til legen etter noen dager, siden jeg holdt på å bli gal av hylingen. og lurte på om hun kunne ha ørebetennelse. Han mente det var puppenekt pga ubehaget med snørret som rant bak i halsen ved amming. Så da ble det en lang periode med bare liggende amming, for det gikk bra av og til Men det ordnet seg til slutt. MEN: Hun reagerte ikke slik på 5 mnd sprøytene.Det var antakelig en forkjølelse som ble forverret av vaksinen, som gjorde at hun ble så sinnsykt snørrete. Broren hennes har heller aldri reagert noe særlig. Bare blitt mer trøtt og eventuelt sutret litt pga av ubehag der sprøytene har blitt satt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå