Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Hei! Eg berre lure på ein ting, eg har kjendt liv på utsida av magen og nå i over ei veke, men nå dei to - tre siste dagane har det liksom avtatt... Blitt ganske få spark. I går kjendte eg ikkje, og i dag har eg kjendt eit par. Bør eg vera bekymra? I dag på føremiddagen hadde eg foresten pittelitt rødt i utfloden, men d kan ha vore etter nattlige aktivitetar.... Eg er på ferie i Danmark, og lurer på om eg bør bekymra meg?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Jeg har kjent liv hver dag siden uke 17.. men det var en periode rundt uke 20 hvor det gikk hele 5 dager uten at jeg kjente noenting! Ble også bekymret, og spurte om det var noen som hadde hatt det på samme måte.. Og det var det. Det er mange grunner til at sparkene kan avta litt, men de kommer tilbake, det gjorde de hos meg =) Men hvis du likevel er veldig bekymret så er det vel best å oppsøke en lege eller noe, for det er ikke bra å gå å bekymre seg for mye heller.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå