Cybermom♥ Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 For to uker siden måtte jeg inn til føden en tur pga kvalme, hodepine og kaldsvette. Der sa de at jeg måtte til fastlegen uken etter for å sjekke blodtrykket og urin. Dette pga de fryktet begynnende svangerskapsforgiftning. På den første kontrollen var blodtrykket ok, men urin ikke helt bra. Derfor måtte jeg inn på fredag også. Da var både blodtrykk og urin i orden. Tenkte da bare at jeg hadde stresset litt for mye eller noe, og at det nå var ok. I dag var jeg til vanlig kontroll, og blodtrykket var igjen for høyt. Hadde i snitt 148/101. Derfor ringte legen sykehuset, og jeg måtte dit for å sjekkes. Måtte vente litt på sykehuset, men kom så inn for å blodtrykk. Nå hadde det igjen roet seg. Urinprøven viste nå spor etter protein. Nå går jeg med blodtrykksmåler, og skal gjøre det et døgn. Skal også til ul i morgen. Så får iallefall sjekket ut dette her nå. Forhåpentligvis er det ikke noe galt, men liker ikke at blodtrykket fyker sånn i været noen ganger. Er det flere som har opplevd dette?
LRMG Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Mitt blodtrykk bli helt noldus hos fastlegen. Han er kjempehyggelig, og av en eller annen grunn fyker blodtrykket i været hos ham. Har hatt 150/100 på det værste. Hjemme er det helt fint, og også hos andre leger... Eh... Så ja, blodtrykket kan påvirkes der og da.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Usj håper det gir seg da:)men bra de passer på
Cybermom♥ Skrevet 13. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2007 Spurte om de ikke kunne sjekke evt modning når jeg var på sykehuset. Men det ville de ikke. Kjenner veldig press nedover, og kjenner igjen følelsen fra tiden før sist fødsel, men hadde vært greit å få det bekreftet. Men den gang ei. Veldig ok å bli fulgt opp ihvertfall. Blir godt å få komme på ul i morgen. Sjekke at alt virkelig er ok, og igjen hilse på litjtupsi før vi møtes på ordentlig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå